eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Subject: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc
    przyszłość świata...
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: ToMasz <N...@o...pl>
    Date: Thu, 26 Apr 2018 19:48:45 +0200

    > A może ja się tylko czepiam i wcale tak źle nie jest?
    niestety masz racje. Ale to po części na nasze życzenie. istniejemy na
    ziemi przez ok 150 tyś lat. przez 149 tyś z kawałkiem wszystko działało
    dobrze. precyzując: działało dupiato, ale był postęp. Ostatnie czasy są
    super wygodne, wynalazki z jednego roku przyćmiewają odkrycia 149
    tysięcy ale gdybym miał postawić pieniądze na rozwój człowieka w czasie
    następnych 10 tyś lat, wolałbym postawić je o wiele wcześniej, nie teraz.
    > Czy rośnie pokolenia ADHD-owców i innych takich dyslektyków? W powodzi
    > których zginą ci, co rzeczywiście mają ADHD, dysleksję i naprawdę
    > potrzebują pomocy?
    Nawet jeśli potrzebują, nawet jeśli dostaną tą pomoc, to W ZAMIAN coś
    powinni stracić?
    Ale jak to? Normalnie jak w każdym domu. dzieci mają żarcie, pranie
    spanie- stosujesz się do zasad ojca i matki. jesteś samodzielny,
    samowystarczalny - Ty dyktujesz prawa. a w naszym społeczeństwie? Od
    maleńkości - masz chodzić do szkoły - nie musisz się uczyć. jak umiesz
    pokolorować słonia, wylosować 30% prawidłowych odpowiedzi - idziesz
    dalej. bez stresu. jesteś dorosły i.... ewentualnie pójdziesz do pracy.
    przez 149tyś lat było normalnie. sam NIE ZNALAZŁEŚ żarcia, pracy, to
    ginąłeś. teraz nie znajdziesz - dostajesz pierdylion dodatków
    socjalnych, nic, absolutnie nic nie tracąc. Brak pracy uważany jest za
    problem społeczny. nie brak zdolności do spieniężenia swoich
    umiejętności, nie brak umiejętności, tylko brak pracy. w mojej okolicy
    na co 3 szyldzie jest kartka - przyjmę do pracy. niema chętnych bo wolą
    żyć z "socjalu". Kończę. więc jak w takich realiach chcesz mieć
    odpowiedzialnego lekarza, inżyniera, pilota, projektanta czegokolwiek?
    Jest taki skośnooki profesor, często występujący na discovery. okazuje
    się że jest szefem szefów jakiejś uczelni w USA. opowiadał
    dziennikarzowi że 95% najlepiej ocenianych absolwentów jego uczelni to
    nie-amerykanie. czyli sytuacja jest dziwna, ale przewidywalna. Ci którzy
    dostali w dupę od życia/rodziców jako dzieci, mają wpojone takie
    wartości, dzięki którym osiągają sukcesy. bo im nikt nie mówił " dobrze
    Ci idzie, spróbuj jeszcze raz, - gdy przewracali sie na pierwszym 2
    kołowym rowerze. jak to wyczytałem na "mistrzowie.org" zawsze jest jakiś
    azjata który to co ty robisz, zrobi lepiej. Więc nas dopiero czeka
    "najazd" bardziej pracowitych ludków ze wschodu. Co mamy na to począć?
    Chyba nabrać pokory i żyć dobrze, po swojemu, według zasad naszych
    przodków. niema się na co obrażać, bo w bieszczady młodzi nie pojadą, bo
    nuda, seniorzy też nie, bo za daleko do przychodni zdrowia po receptę...

    ToMasz

    PS. można byłoby tą sytuacje podreperować. ale jak przepchniesz przez
    sejm sensowne, ograniczające socjalizm, rozwiązania?