  • 61. Data: 2012-12-18 23:40:23
    Temat: Re: Jebany system
    Od: <1...@6...234023.invalid> (Tom N)

    RoMan Mandziejewicz w
    <news:8588612221$20121218232607@squadack.com>:

    > Hello Tom,

    > Tuesday, December 18, 2012, 11:18:36 PM, you wrote:

    > [...]

    Za dużo wyciąłeś.

    ^^^^^

    Przywróciłem.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    gregator1.pdf>:

    > Przedział 6 lat

    Patrz podkreślone.

    > Przedział 20 lat

    Patrz podkreślone.
    I licz proszę jednakowo, albo 6 i 20 albo... (i tak bez znaczenia, ale po co
    się podkładasz o 1 rok :P)

    > Khem... Jak nie podasz ilości kierowców w przedziałach, to cała ta
    > statystyka z dupy wzięta.

    Chyba pomyliłeś adresata o jeden poziom cytowania :D

    Ale jeśli pytasz o populację w przedziałach, to owszem ja wyciąłem (i wiele
    więcej), ale źródło ciągle jest dostępne i je podałem ;P

    --
    'Tom N'

  • 62. Data: 2012-12-18 23:40:52
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-18 23:26, PK pisze:

    > Tyle że obaj kierowcy skręcali z pojedynczych pasów i na skrzyżowaniu
    > nie ma żadnych znaków poziomych wyznaczających tor jazdy. Czyli obaj
    > mogli po skręcie zająć dowolny pas ruchu.

    Ale wolny pas wyznacza w tym momencie dla niego jadący po lewym hero. :D
    Inna rzecz, że ten skręcający w prawo ma tam odwrócony trójkąt. Nie ma
    co deliberować, jak się nie odwołał, to dupa jest.

    --

    RedLite

  • 63. Data: 2012-12-18 23:46:00
    Od: <6...@2...234600.invalid> (Tom N)

    PK w

    > ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]

    > Tyle że obaj kierowcy skręcali z pojedynczych pasów i na skrzyżowaniu
    > nie ma żadnych znaków poziomych wyznaczających tor jazdy.

    IMHO od strony stacji benzynowej można albo być w ruchu (prawy pas), albo
    włączać się do ruchu (lewy pas). Na upartego można pomiędzy nimi wyznaczyć
    trzeci pas, ale to nie ma znaczenia, bo "podobno" był jeden samochód i nie
    wiadomo skąd się pojawił

    > Czyli obaj mogli po skręcie zająć dowolny pas ruchu.

    Ten wyjeżdżający ze stacji mógł, ale włączał się do ruchu...

    --
    'Tom N'

  • 64. Data: 2012-12-18 23:47:29
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, trolling tone <a...@a...org> wrote:
    > Jest, pod tym samym linkiem i to już przeliczone:
    > Wskaźnik liczby wypadków na 10000 populacji,
    > grupy wiekowe:
    > 18-24: 18.7
    > 40-59: 7.5
    > No i już wiesz, kto podaje dane z dupy.

    To jest populacja całkowita, a nie populacja kierowców.

    pozdrawiam,
    PK

  • 65. Data: 2012-12-18 23:48:29
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

  • 66. Data: 2012-12-18 23:49:06
    Od: <1...@3...234906.invalid> (Tom N)

    trolling tone w

    > Jest, pod tym samym linkiem i to już przeliczone:
    > Wskaźnik liczby wypadków na 10000 populacji,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Hehehe, ale nie o tym pisałeś wcześniej.

    Ty.

    --
    'Tom N'

  • 67. Data: 2012-12-18 23:51:26
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-12-18 23:47, PK pisze:

    > To jest populacja całkowita, a nie populacja kierowców.

    No to cytat z tekstu powyżej tej tabelki:
    Największą liczbę sprawców wśród kierujących, zanotowano w przedziale
    wiekowym
    25-39 lat. Spowodowali oni 10 928 wypadków (34% wypadków spowodowanych
    przez kierujących), zginęło w nich 946 osób, a 14 186 osób zostało rannych.
    Dużą liczbę wypadków spowodowali młodzi kierujące w wieku 18-24 lata - 7
    261 wypadków
    (22,6% wypadków powstałych z winy kierujących), zginęły w nich 754 osoby,
    a 10 242 zostały ranne. Przyczyną 42% wypadków, które spowodowali było
    niedostosowanie prędkości do warunków ruchu, a o ich ciężkości świadczy 62%
    zabitych w wypadkach przez nich spowodowanych. Jest to grupa osób, którą
    cechuje
    brak doświadczenia i umiejętności w kierowaniu pojazdami oraz duża skłonność
    do brawury i ryzyka.

  • 68. Data: 2012-12-18 23:59:40
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, RedLite <y...@b...von.pl> wrote:
    > Ale wolny pas wyznacza w tym momencie dla niego jadący po lewym hero. :D

    Hero nie jechał po lewym tylko sie wpierniczał z podporządkowanej :).
    > Inna rzecz, że ten skręcający w prawo ma tam odwrócony trójkąt. Nie ma
    > co deliberować, jak się nie odwołał, to dupa jest.

    No i nasz "hero" też wyjeżdżał z podporządkowanej. Obaj byli w takiej
    samej sytuacji, po prostu trzeba było puścić tego z prawej i nie
    cudować.
    Zresztą miejsce jest dosyć skomplikowane (tory itp). Dla pewności
    najlepiej było stać przed linią zatrzymania i czekać, aż się zrobi
    pusto.

    No i co by mu przyszło z tego odwoływania? Ja rozumiem, że egzaminator
    może się pomylić i uwalić dobrego kierowcę w niejasnej sytuacji. Jakby
    nie patrzeć: stówa wraca do portfela i kolejny egzamin jest za
    friko, ale i tak trzeba go zdać.

    pozdrawiam,
    PK

  • 69. Data: 2012-12-19 00:00:19
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

  • 70. Data: 2012-12-19 00:02:26
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    gregator1.pdf>:

    > Przedział 6 lat

    > Przedział 20 lat

    Pewnie jeszcze ciekawiej by to wyszło porównując ilość kilometrów.
    Bo w wieku 18-24 to się jeździ jak tata samochód pożyczy.