  • 21. Data: 2012-12-18 21:35:22
    Temat: Re: Jebany system
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:ay154kn9d8cl.x5ls3d2uludx$.dlg@40tude.net...
    > Żeby zdać egzamin.

    jasne.
    A co to jest "za mało dynamiczna jazda tyłem po łuku"?
    Dobrze, że nie wymagają na trzecim biegu tej jazdy.

  • 22. Data: 2012-12-18 21:36:38
    Od: <5...@8...213638.invalid> (Tom N)

    frank drebin w

    > junior ma ponad 60 godzin wyjeżdżone,

    Lepszy niż moja stara, ale ona po pierwszym zlanym egzaminie dostała
    ultimatum, albo chce jeździć, albo zdawać egzaminy. Zdała za drugim razem, a
    że jeździć dalej nie potrafi to inna sprawa...

    > nie denerwuje się w samochodzie.

    Czyli po 60 godzinach zaczął ogarniać wnętrze samochodu ;P

    > Ale system ustawiony jest na ujebanie niczym nowe auta ITD na łapanie
    > ofiary.

    To Twoja subiektywna opinia tylko.

    > Choćbyś nie wiem jakim był driverem, po kilku minutach jazdy za tobą zawsze
    > cię upierdzielą.

    Latającym kwantyfikatorem "zawsze" upierdzielą -- dlaczego się teraz ze
    swoich 20% wycofujesz?

    CROSS: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'

  • 23. Data: 2012-12-18 21:39:43
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-12-18 21:33, KRZYZAK pisze:

    > Żeby zdać egzamin.

    Sory, ale nie wytrzymuję.
    Czy już naprawdę nigdzie nie uczy się (czegokolwiek), żeby się nauczyć,
    a tylko żeby zdać?
    Gimnazjaliści 3 lata uczą się jak zdać egzamin (na okrągło ćwiczą
    testy), licealiści jak zdać maturę, kursanci jak zdać egzamin.
    A kiedy i gdzie nauczyć się myślenia, twórczego rozwiązywania zadań,
    wreszcie jazdy?

    --
    RomanS
    ___________________

  • 24. Data: 2012-12-18 21:42:04
    Od: <7...@2...214204.invalid> (Tom N)

    frank drebin w

    > Użytkownik "Tom N" <2...@6...204252.invalid> napisał w wiadomości
    51772&spn=0.000003,0.0
    2l_aNsdzT4IVTI7s5r_Q&c
    > nie, już zjechał z torów

    Coś kręcisz, zjechał, ale ruszył...

    > nie, tam jest rozwidlona (przez stację) ulica

    Co nie? Stacja benzynowa jest obiektem przydrożnym, a ulica ma sie nijak do
    rozważań o włączaniu do ruchu.
    I dlaczego na pytanie o pasy ruchu nie odpowiedziałeś, skoro tak mocno te
    pasy wcześniej podkreślałeś?

    --
    'Tom N'

  • 25. Data: 2012-12-18 21:44:28
    Od: <7...@9...214428.invalid> (Tom N)

    frank drebin w

    > Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

    > jasne.
    > A co to jest "za mało dynamiczna jazda tyłem po łuku"?
    > Dobrze, że nie wymagają na trzecim biegu tej jazdy.

    Wdał się synek w ojca? Ale chyba dobrze, że po 60 godzinach jazdy ogarnia
    wnętrze samochodu -- ile znasz samochodów wyposażonych w 3 biegi wsteczne?

  • 26. Data: 2012-12-18 21:44:37
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:kaqk0d$35c$1@node1.news.atman.pl...
> [...]
    > samochód (zaparkowany prawidłowo na chodniku) przywaliła panienka, która
    > w środku nocy, na pustej ulicy cofają na odcinku 50m nie była w stanie
    > utrzymać się na jezdni.
    > U takich jak ja, nie znajdziesz zrozumienia w tym przypadku...
    > Aż tak trudno mu ogarnąć, że na egzaminie ma jechać tak, jak stanowią
    > przepisy?
    > Bzdura. Pieniądze za mandaty nie zostają w itd czy policji, a łupią bez
    > umiaru.
    > Zafunduj synowi na gwiazdkę jazdy doszkalające i będzie git.

    nie rozumiesz o czym piszę, chcesz tylko pomędrkować jaki to ty jesteś
    zajebisty kierowca a reszta to idioci.
    Ja też zdałem 25 lat temu za pierwszym razem i wszyscy wtedy zdawali.
    Robiłem prawko podczas technikum i na 90 chłopa tylko kilku nie zdało za
    pierwszym razem a i tak zdali za drugim.
    Teraz jest odwrotnie i nie ma co pierdylić że gorszy materiał na kierowcę.
    Wtedy też mieliśmy 18 godzin jazdy.

  • 27. Data: 2012-12-18 21:46:05
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Tom N" <7...@9...214428.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > wnętrze samochodu -- ile znasz samochodów wyposażonych w 3 biegi wsteczne?

    miliony. Zadowolony?

  • 28. Data: 2012-12-18 21:47:22
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Tom N" <5...@8...213638.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > To Twoja subiektywna opinia tylko.
    > Latającym kwantyfikatorem "zawsze" upierdzielą -- dlaczego się teraz ze
    nie rozumiem?

  • 29. Data: 2012-12-18 21:55:15
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Tom N" <7...@2...214204.invalid> napisał w wiadomości
    > frank drebin w
    > Coś kręcisz, zjechał, ale ruszył...
    1. zjechał z torów
    2. zatrzymał się bo nadjeżdżało auto z prawej
    3. Auto z prawej stanęło
    4. junior ruszył *bo auto stanęło*
> [...]
    > do rozważań o włączaniu do ruchu.
    > I dlaczego na pytanie o pasy ruchu nie odpowiedziałeś, skoro tak mocno te

    tam jest normalna ulica a nie tylko wyjazd ze stacji. Nie wnikam czy tamto
    auto ruszało ze stacji czy tylko nadjechało. Tego nie wiadomo.
    Co do "pasów ruchu" to na egzaminach jest zajebisty nacisk trzymania się
    prawej strony jezdni. Upierdalają, że za późno zjechałeś na prawą stronę.
    Egzaminator nie stwierdził zajechania drogi tylko wymuszenie.

  • 30. Data: 2012-12-18 21:55:39
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-18, frank drebin <b...@v...pl> wrote:
    > powtórzę raz jeszcze, nie chodzi o jazdę po rusku. Nie było wymuszenia (na
    > logikę), nie było zagrożenia ani cwaniakowania.

    Nie było wymuszenia, bo nie ma czegoś takiego. Twój syn nie miał
    pierwszeństwa na skrzyżowaniu, ale się do tego nie zastosował.
    Pierwszeństwa nie ma ten, kto przejeżdża pierwszy (wtedy można by było
    wymuszać i ustępować). Pierwszeństwo ma ten, kto powinien przejechać
    pierwszy.

    > Jeden się zatrzymał to drugi ruszył. Jak tak każdy będzie czekał aż ten
    > uprawniony (ale słaby kierowca) ruszy to zakorkujemy miasto.

    Ależ ja doskonale wiem, że w rzeczywistości tak się robi i zazwyczaj
    się udaje. Ty po prostu nie rozumiesz istoty PoRD i egzaminu na PJ.

    Egzamin PJ to niecała godzina, przez którą masz jeździć zgodnie
    z przepisami. Jest tak dlatego, gdyż taka jazda gwarantuje, że nie
    spowodujesz wypadku. Gdyby wszyscy tak jeździli, to wypadki byłyby
    tylko z przyczyn naturalnych i awarii pojazdu, czyli pewnie około
    procenta dzisiejszych statystyk.
    Po egzaminie jest już realne życie. Ignoruje się część przepisów, bo tak
    jest szybciej i wygodniej. Podejmuje się ryzyko. 10000 razy manewr pod
    tytułem "ale tam są dwa pasy" się uda, a za 10001 razem ktoś wjedzie Ci
    w prawe drzwi i skasuje pasażera.

    Jak Twój syn będzie jeździł przez resztę życia, to już jego decyzja.
    Ale jeśli chce dostać PJ, to przez kilkadziesiąt minut egzaminu musi
    po prostu zacisnąć zęby i pojechać jak - modne słowo na tej grupie
    - "kapelusznik". Zastosowanie się do pierwszeństwa na drodze to naprawdę
    żadna ujma na honorze.

    A co do zakorkowania miasta, to masz zupełnie błedne spojrzenie
    (może w Szczecinie nie ma korków - nie wiem, bo nie byłem).
    Jazda zgodna z przepisami na pewno jest wolniejsza, ale ruch
    pozostaje płynny. Największe korki biorą się właśnie z wypadków
    i kolizji. Lepiej jest przez całe życie skręcać w lewo 3s dłużej
    niż raz a dobrze zablokować pół dzielnicy na wiele godzin.

    pozdrawiam,
    PK