  • 131. Data: 2012-12-19 18:28:36
    Temat: Re: Jebany system
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PK wrote:
    > ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    >
    > Tyle że obaj kierowcy skręcali z pojedynczych pasów i na skrzyżowaniu
    > nie ma żadnych znaków poziomych wyznaczających tor jazdy. Czyli obaj
    > mogli po skręcie zająć dowolny pas ruchu.

    hm.... naprawdę?

  • 132. Data: 2012-12-19 18:29:44
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    > Pogadaj z kilkoma świeżo upieczonymi kierowcami. Na pewno od części z
    > nich dowiesz się wiele ciekawego na temat przepisów... ;-)

    Np. czego? Dawaj świerzak ;D

    --

    RedLite

  • 133. Data: 2012-12-19 18:32:08
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    > Facet, opamiętaj się!

    Eno Romek, nie po to wrzucałem idiotę do sita, żebyś mi go teraz
    wyciągał spod moich postów, ne? ;D

    --

    RedLite

  • 134. Data: 2012-12-19 18:33:03
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-19 13:10, PJ pisze:

    > scial do lewej i wtedy egzaminator go odstrzelil bo znalazl sie na
    > kolizyjnym ...rozumowanie Franka o 2 pasach jest oczywiscie bledne ale
    > bardzo popularne m.in na skrzyzowaniu Zaleskiego - Wojska Polskiego,
    > jadacy w lewo zakladaja ze skrecajacy w prawo zawsze zajmie prawy
    > pas :-)

    Ale tu nie ma co dywagować jaki pas może zająć, skoro zamiast jechać
    stoi w miejscu.

    --

    RedLite

  • 135. Data: 2012-12-19 18:34:01
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-19 00:20, (Tom N) pisze:

    > Pogrzeb w Szczecinie po świętach...
    > To trzy.

    Żyje i ma się bardzo dobrze. :P)

    --

    RedLite

  • 136. Data: 2012-12-19 18:54:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Garg07." <g...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "RedLite" <y...@b...von.pl> napisał w wiadomości

    > Powiedział SPEC i ZNAWCA od przepisów ruchu drogowego. Jak się na czymś
    > PAŁO nie znasz to stul pysk.

    PLONK

  • 137. Data: 2012-12-19 18:55:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "trolling tone" <a...@a...org> napisał w wiadomości grup

    > Ci, co zdawali 25 lat temu powodują najmniej wypadków. W statystykach
    > przodują kierowcy 20-letni. Twój wniosek jest z dupy wzięty.

    Jak wszystko co pisze zresztą.

  • 138. Data: 2012-12-19 18:57:16
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Np. czego? Dawaj świerzak ;D

    E? A na jakiej podstawie wywnioskowałeś, że masz mnie pytać?

  • 139. Data: 2012-12-19 19:03:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Formalnie wygląda to tak, że jeżeli pojazd który jedzie drogą z
    > pierwszeństwem się zatrzyma, to można wyjechać przed niego z drogi
    > podporządkowanej.

    Przepis?

    > Wynika to z definicji ustąpienia pierwszeństwa.

    Wręcz przeciwnie.
    Ustąpienie pierwszeństwa to coś co masz zrobić, gdy jesteś na
    podporządkowanej.

    Nie ma nic wspólnego z jego zmianą.

  • 140. Data: 2012-12-19 19:18:45
    Od: RedLite <y...@b...von.pl>

    W dniu 2012-12-19 18:57, Iksiński pisze:

    > E? A na jakiej podstawie wywnioskowałeś, że masz mnie pytać?

    Strzelałem. A na jakiej podstawie wywnioskowałeś, że usłyszę coś czego
    nie wiem? :D

    --

    RedLite