  • Data: 2012-12-23 15:42:05
    Temat: Re: Jebany system
    Od: HeniekMogiłko <h...@h...he> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Dec 2012 12:31:33 +0100, Ghost napisał(a):

    > Użytkownik "HeniekMogiłko" <h...@h...he> napisał w wiadomości

    > To musisz naprawde byc osoba potwornie cierpiaca prowadzac jakikolwiek
    > wspolczesny pojazd.

    Może dlatego trzymam poczciwą mx-6. A automaty, proszę bardzo, ale nie
    tam gdzie przeszkadzają, tak jak ten gadget wyłączający silnik. Ty masz
    gdzieś te kilka sekund, a ja mam gdzies te kilka ml paliwa.

    > Zobaczymy po ilu latach wymienie (o ile auto dotrwa w moich rekach), jakos
    > nie widze tego tak czarno.

    Pytanie jak to sobie producent policzył. Wiadomo nie od dziś, że
    prawdziwe zyski przynosi serwisowanie samochodu, a nie jego sprzedaż.

    > Hint: uruchamianie na goraco, to maly procent "zuzycia" w stosunku do startu
    > na zimno.

    To raczej dotyczy samego silnika niż rozrusznika.

    --
    Heniek