    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: PK <P...@n...com>
    Subject: Re: Jebany system
    <50d2d0a0$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d2e422$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d32e48$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d42626$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d448de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d450c1$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@n...notb-home>
    <50d5ef28$0$26708$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 22 Dec 2012 21:49:25 GMT

    On 2012-12-22, Ghost <g...@e...pl> wrote:
    > Przebijam - na pierwszej godzinie ponad 100 na ekspresowce, dopiero po
    > czterdziestce udaje mi sie opanowac ciezar nogi.

    Nie byłem na ekspresówce na kursie :/.
    Za to po pierwszej wycieczce na most instruktor obiecał, że jak do OSK
    przyjdzie fotka, to zrobi mi xero na pamiątkę :).

    > Byl to oczywisty blad instruktora. Pozwolic na taka predkosc na pierwszej
    > lekcji i nie chodzi o to, ze moglo byc wtedy niebezpiecznie, ale o
    > pozostajacym na dluuugie lata apetycie na predkosc.

    Bez przesady. Też lubię jeździć szybko. Na kursie byłem naprawdę
    zawiedziony brakiem odczucia prędkości oraz tym, jak bardzo trzeba
    zwolnić przed zakrętami (na rowerze jest dużo więcej frajdy z jazdy).

    Nie zmienia to faktu, że żaden "apetyt na prędkość" mi nie doskwiera,
    a o celowym i znacznym przekraczaniu prędkości mam opinię taką, jak
    widać w różnych wątkach :).

    pozdrawiam,
    PK