    From: scobowski <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jebany system
    Date: Fri, 21 Dec 2012 23:51:23 +0100

    W dniu 2012-12-18 19:50, frank drebin pisze:
    > Jebany system egzaminów na prawo jazdy piętnuję.
    > Sorry za bluzgi ale mam nerwa świątecznego.

    Niech się dzieciak jeździć nauczy.
    On będzie szczęśliwy, bo zda, ja - bo będzie jeden więcej umiejący
    jeździć na drodze.

    15 lat temu zdawałem - zdałem za pierwszym.
    2 miesiące temu zdawała siostrzenica - zdała za pierwszym. Jeździ,
    jeździ dobrze na tyle, że nie czepiam się, kiedy mnie wiezie.

    Stwierdzi kolega frank d., że fuks..?
    Otóż nie. Dziecko ono drogie po prostu jest kierowcą od lat.
    Jest czwartym pokoleniem kierowców w rodzinie, jest obyta z
    drogą,kultura drogową, przepisami, samochodem, ma zdrowe nawyki. Jako
    szczaw jeździła na rowerze, potem skuterze, jeździła samochodem jako
    pasażer z rodzicami, wujkami, dziadkami, jeździła jako kierowca kiedy
    było można i ktoś z dorosłych miał czas posadzić ją za kierownicą i
    popilnować. Ktoś taki podchodzi do praktycznego egzaminu i go zdaje.

    Nie dziw się, że ktoś z kolei, kto z samochodem nie miał nigdy do
    czynienia (albo nawyków drogowych uczył się od ojca, który sam jeździ
    jak p*pa, bo nie miał się od kogo uczyć, bo sam jest kierowca w
    pierwszym pokoleniu) - za kierownicą jest DZIKI.

    Nie poradzimy na to. 75% społeczności drogowej to kierowcy w pierwszym
    pokoleniu. Nie ma się co dziwić, że drogi, bezpieczeństwo, płynność
    jazdy, kultura drogowa (i zdawalność egzaminów na PJ!) - wyglądają jak
    wyglądają.

    CHłop żywemu nie przepuści, nawet, jeśli sobie samochód kupił. Muszą
    minąć dziesiątki lat. Za 2-3 pokolenia - zobaczycie (nie dożyjemy?) na
    naszych drogach będzie pięknie.

    o!