    From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jebany system
    Date: Wed, 19 Dec 2012 14:45:50 +0100

    W dniu 2012-12-19 14:16, BaX pisze:

    > Ale czyja to wina? Kursanta czy uczącego? Inna sprawa, że dla większości
    > kobiet kręcenie kierownicą, patrzenie w lusterka i operowanie pedałami
    > powoduje 'wyjątek krytyczny' i zwis systemu.

    Bez watpienia wina uczacego - to jakas paranoja uczyc sie na pamiec -
    oraz kursanta, ktory to lyka zamiast powiedziec "co mi Pan tu....".

    Ale na serio bylem swiadkiem czegos takiego gdy przed kursem na prawko
    zabralem zone na plac manewrowy, rozpoczela cofanie na luku i tracala
    slupki :)
    Z elki obok zawolal instruktor i przedstawil teorie o slupkach,
    lusterkach i ilosci obrotow. Nota bene teoria zadzialala :)

    --
    jarek