  • 11. Data: 2010-10-27 19:13:25
    Temat: Re: Jebane drogi zaufania. "Bezpieczna Ósemka" - szykan kierowców ciąg dalszy.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w

    > Ale one nie muszą zarabiać, przynajmniej A1 i A4 - bo zostały
    > zbudowane za
    > nasze pieniądze.

    A obligacje Skarbu Panstwa kto splaci ? :-)
    A nowe autostrady kto wybuduje ?

    J.

  • 12. Data: 2010-10-27 20:03:21
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > No wiesz - AOW oddadza za rok, Wrc-Olesnica sie buduje, obwodnica
    > olesnicy juz jest, gierkowka juz jest - najgorzej jest od Kepna do
    > Wielunia .. no i do Klodzka po ostatnich usprawnieniach tez
    > kiepsko.

    Gierkówka to jest do przeróbki bądź wybudowania czegoś równoległego.
    Wjazd do Wawy - stoi, przejazd przez Wawę stoi, wyjazd przez Marki stoi.
    Dalej kawałek dobrej drogi... i od Wyszkowa to już tylko kawałek
    obwodnicy Ostrowii Mazowieckiej...

    Pzdr,
    KRzysiek Kiełczewski

  • 13. Data: 2010-10-27 20:54:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com>
    napisał
    > Gierkówka to jest do przeróbki bądź wybudowania czegoś
    > równoległego.

    Wiem, ale chwilowo jedzie sie i tak lepiej niz po 90% innych drog
    krajowych :-(

    > Wjazd do Wawy - stoi, przejazd przez Wawę stoi, wyjazd przez
    > Marki stoi.

    A potem bedzie kolejna dyskusja - czy autostradowe obwodnice miast
    tez maja byc platne, czy nie :-P

    J.

  • 14. Data: 2010-10-27 21:39:11
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Wiem, ale chwilowo jedzie sie i tak lepiej niz po 90% innych drog
    > krajowych :-(

    "Jedzcie dorsze, bo gówno jest gorsze".

    > A potem bedzie kolejna dyskusja - czy autostradowe obwodnice miast
    > tez maja byc platne, czy nie :-P

    Jak dla mnie odpowiedź na to pytanie jest oczywista: powinny być to
    drogi ekspresowe bezpłatne. Ekspresowe - bo to ułatwia projektowanie i
    budowę pozwalając czasem obniżyć koszty o grubą kasę, w godzinach
    szczytu i tak się nie da polecieć prędkościami autostradowymi, dużo
    wjazdów i zjadów pozwoli na korzystanie z nich większej ilości osób.
    Szanując inteligencję rozmówcy nie będę tłumaczył czemu bezpłatne ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2010-10-27 22:37:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 20:03:21 +0200, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    >Gierkówka to jest do przeróbki bądź wybudowania czegoś równoległego.

    Budować nic nie będą, idzie do przebudowy. Już w niektórych miejscach
    zaczyna się budowa obwodnic, np. Emilianów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2010-10-27 23:30:09
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-10-27 22:37, jerzu pisze:

    > Budować nic nie będą, idzie do przebudowy. Już w niektórych miejscach
    > zaczyna się budowa obwodnic, np. Emilianów.

    A jakie zwężki "ruchome" ... "Panowie, ile jest dziś zwężek,
    gdzie, i czy tym razem je oznakowali ?" :)

    6008

  • 17. Data: 2010-10-27 23:47:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 21:39:11 +0200, Krzysiek Kielczewski wrote:

> [...]
    >wjazdów i zjadów pozwoli na korzystanie z nich większej ilości osób.
    >Szanując inteligencję rozmówcy nie będę tłumaczył czemu bezpłatne ;-P

    A pamietasz inny punkt widzenia ?
    Maja to byc autostrady, jak najbardziej platne, zeby jakies lokalne
    golodupce nie przeszkadzaly jechac 200 :-)

    J.

  • 18. Data: 2010-10-28 08:07:58
    Temat: Re: Jebane drogi zaufania. "Bezpieczna Ósemka" - szykan kierowców ci?g dalszy.
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A pamietasz inny punkt widzenia ?

    Pamiętam.

    > Maja to byc autostrady, jak najbardziej platne, zeby jakies lokalne
    > golodupce nie przeszkadzaly jechac 200 :-)

    To niech ten inny punkt widzenia wykupi sobie grunty, zbuduje sobie
    autostradę i niech sobie lata 200 ;-)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 19. Data: 2010-10-28 16:45:01
    Temat: Re: Jebane drogi zaufania. "Bezpieczna Ósemka" - szykan kierowców ci1g dalszy.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > Pamiętam.

    > To niech ten inny punkt widzenia wykupi sobie grunty, zbuduje

    Mozna by rzec ze poniekad to zrobil. Wykupil grunty, zbudowal
    austrade, a teraz chce splacac w ratach.
    Tylko ze jak placi to wymaga :-) A nawet odwrotnie - on wymaga i
    chce za to zaplacic :-)

    J.

  • 20. Data: 2010-10-28 17:48:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Mozna by rzec ze poniekad to zrobil. Wykupil grunty, zbudowal
    > austrade, a teraz chce splacac w ratach.
    > Tylko ze jak placi to wymaga :-) A nawet odwrotnie - on wymaga i
    > chce za to zaplacic :-)

    Tej autostrady nikt mu nie chce sprzedać. Niech sobie sam przeprowadzi
    całą inwestycję.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kielczewski