  • 11. Data: 2011-11-28 11:34:22
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 28-11-2011 o 09:57:16 4CX250 <t...@p...ornet.pl> napisał(a):

    > Te megakorki powstały z ich powodu. Jeszcze w poprzednim tygodniu pomimo
    > rozkopania dróg kierowcy jakoś sobie radzili.
    > Dzisiaj rano jebany patrol i rozłożył całą komunikację do góry nogami.

    No to z buta, paliwo drogie przecież.

    Z buta same korzyści, i na zdrowie to wpływa, na kieszeń, no i można dzień
    wcześniej coś łyknąć więcej...

  • 12. Data: 2011-11-28 11:42:44
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No to z buta, paliwo drogie przecież.
    >
    > Z buta same korzyści, i na zdrowie to wpływa, na kieszeń, no i można dzień
    > wcześniej coś łyknąć więcej...

    7 kilometrów? A może ktoś napisze podmiejskim? Który nie dość że odemnie
    jeździ co 40minut to jeszcze w tym jebanym korku też postoi? Inna sprawa że
    kierowcy podmiejskich aby jako tako się wyrobić w czasie wyjeżdżają z pętli
    nawet o 20 minut za wcześnie co skutkuje tym, że na początkowych
    przystankach też jest za wcześnie. Ile? Loteria. Czasem minutę, czasem i
    10-15 minut za wcześnie a wtedy pozostaje ci zapylać 7km piechotą albo
    czekać 40 minut na następny :) Wygląda na to że powinno się planować
    oczekiwanie na autobus godzinę czasu aby mieć 100% pewność że się pojedzie.

    Marek

  • 13. Data: 2011-11-28 13:43:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Nov 2011 09:32:39 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):
    > Nic o tym nie piszesz ale wydaje mi się że to były normalne kontrole typu
    > dokumenty poproszę. I w tym jest odmóżdżenie. takie akcje powinni robić w
    > korkach, na światłach jak się pali czerwone. Dmuchnij pan w te rurkę. Jak
    > zielone się zapali na pudełku to pomykaj dalej, jak czerwone to wypad z
    > samochodu. Na normalnym cyklu świateł minimum dwóch można sprawdzić nie
    > powodując żadnych utrudnień.

    Zebyz oni tak potrafili. Ale jak ich znam to "kontrolujemy wszystkich".
    Inaczej by kolega nie pisal o korkach.

    J.

  • 14. Data: 2011-11-28 14:52:28
    Od: s2k <s...@d...pl>

    W dniu 2011-11-28 08:57, 4CX250 pisze:
> [...]
    > największą inwestycją wodociągową i już mamy liczne utrudnienia a tu
    > jeszcze oni na dokładkę się przypierdolili. Efekt - kilometrowe korki na
    > drogach, setki, osób spóźnionych do pracy po 10-30minut. tylko przez to,
    > że jebany odmóżdżony patrol wymyślił sobie testy trzeźwości w
    > najbardziej krytycznych miejscach.
    > To co widziałem dzisiaj jadąc do pracy to była targedia. Miny
    > wkurwionych kierowców jadących do pracy lub wiozących dzieci do szkoły i
    > aby zaraz popędzić do pracy.
    >
    > POZDRAWIAM DEBILI POLICJANTÓW Z NOWEGO SĄCZA.

    Kiedy w japę od kogo kol wiek dostaniesz to będziesz już w locie myślał
    gdzie najbliższy komisariat.Zastanów się, kiedy będziesz miał potrzebe,
    żeby trafić na przyjaznych, fachowych Policmajstrów. Gdyby nie było tego
    dnia kontroli a ktoś na 3 promilach uderzył w twoje auto w którym wiózł
    byś dziecko i kochaną małżonkę, pisał byś po grupie gdzie te psy jak
    zwierzyna grasuje!

  • 15. Data: 2011-11-28 14:56:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello s2k,

    [...]

    > żeby trafić na przyjaznych, fachowych Policmajstrów. Gdyby nie było tego

    Sprawdziłeś czy nie ksiądz?

    > dnia kontroli a ktoś na 3 promilach uderzył w twoje auto w którym wiózł
    > byś dziecko i kochaną małżonkę, pisał byś po grupie gdzie te psy jak
    > zwierzyna grasuje!

    W poniedziałek rano poluje się na przekraczajacych 0.2 promila a nie na
    takich z 3 promilami.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-11-28 14:57:56
    Od: s2k <s...@d...pl>

> [...]
    > zielone się zapali na pudełku to pomykaj dalej, jak czerwone to wypad z
    > samochodu. Na normalnym cyklu świateł minimum dwóch można sprawdzić nie

    Zatrudnij się do organów ścigania i pokaż klase. Twoje życie w twoich
    rękach, uświadom to sobie:)
    Miłego dnia

  • 17. Data: 2011-11-28 15:27:28
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    s2k <s...@d...pl> napisał(a):

> [...]
    > dnia kontroli a ktoś na 3 promilach uderzył w twoje auto w którym wiózł
    > byś dziecko i kochaną małżonkę, pisał byś po grupie gdzie te psy jak

    Praca w policji wyklucza życzliwość. Ma zakres obowiązku od do bez możliwości
    własnej interpretacji. To nie wina tych co sprawdzali. Ktoś napisał że im
    kazali to robili. Procedura jest chujowa. Jak szukają wczorajszych to jak się
    nazywa i czy ma OC sprawdzać tylko u wczorajszych. Ci bez OC niech mają w tym
    dniu bonusa. Kiedy indziej się ich trafi jak bez OC będą szukali. Co za
    problem zrobić akcję szukania wypitych jak na czerwonym świetle stoją? Widzisz
    gdzieś problem, trudności organizacyjne? Ja nie widzę. Przykład z 3 promilami
    jaki dałeś jest beznadziejny. Jak sprawdzają wszystko przy okazji szukania
    tych z 3 promilami. I akurat kontrolowany jest w porządku. To tracą czas w
    którym kilku wypitych przejedzie. Do dupy taka kontrola.

  • 18. Data: 2011-11-28 15:34:02
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 28/11/2011 14:27, kogutek wrote:

> [...]
    > gdzieś problem, trudności organizacyjne? Ja nie widzę. Przykład z 3 promilami

    Problem jest zasadniczy, każdy kontrolowany zacznie dyskusję o tym, jak
    policja utrudnia mu życie zamiast gonić prawdziwych przestępców. W tym
    czasie światło zmieni się kilka razy, korek powstanie kilka razy
    większy, niż kiedy zapraszają niektóre samochody na pobocze, a wtedy
    kolejnych 10 osób założy ten temat na grupie, zamiast napisać do komendanta.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 19. Data: 2011-11-28 17:12:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin s2k

    > Kiedy w japę od kogo kol wiek dostaniesz to będziesz już w locie myślał
    > gdzie najbliższy komisariat.

    Ja na pewno nie będę, bo tylko by się tam nasiedział z bolącą "japą", a
    efekt tego byłby i tak żaden.

    > Zastanów się, kiedy będziesz miał potrzebe,
    > żeby trafić na przyjaznych, fachowych Policmajstrów.

    Zastanawiając się mogę wpłynąć na fachowość "Policmajstrów" (cokolwiek to
    jest)? Co Ty bierzesz?

    > Gdyby nie było tego
    > dnia kontroli a ktoś na 3 promilach uderzył w twoje auto w którym wiózł
    > byś dziecko i kochaną małżonkę, pisał byś po grupie gdzie te psy jak
    > zwierzyna grasuje!

    Gówno, a nie uderzył, w poniedziałek z rana pewnie żadnego z 3 promilami
    nie zatrzymali. A nawet gdyby się taki trafił, to stałby w korku, nie
    stanowiąc większego zagrożenia. Zresztą takich co jadą wężykiem można
    wyłapać nie wkurwiając przy tym całej reszty. Ale po co, skoro łatwiej
    wykryć "pijaków" z 0,21 promila z poprzedniego dnia.

  • 20. Data: 2011-11-28 17:14:04
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Problem jest zasadniczy, każdy kontrolowany zacznie dyskusję o tym, jak
    > policja utrudnia mu życie zamiast gonić prawdziwych przestępców.

    I bardzo słusznie, bo nie powinni czepiać się przypadkowych ludzi. Na tej
    zasadzie to może zaczną przeszukiwać przypadkowe mieszkania, bo może coś
    się znajdzie? Jakiś piracki windows albo podrabiane dresy?