  • Data: 2011-01-10 20:17:59
    Temat: Re: Je?li nie NEC to co ?
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zakładając, że następne kilka lat będę szlifował swoje umiejętności
    fotograficzne i obróbki. W ciągu tego czasu pokój zostanie dostosowany
    do obróbki i prezentacji zdjęć (czarne meble, szare ściany, możliwość
    odizolowania od światła słonecznego, sztuczne światło według zaleceń).
    Mając nadzieję, że monitor nie padnie przez jakieś 7-8 lat, a ja nauczę
    się wykorzystywać jego możliwości, to który monitor kupić ?
    Nec PA241 czy Eizo S2433 ? Boje się, że na proponowanych 22" w
    rozdzielczości 1920x1200 plamka może być trochę za mała

    Z chęcią podskoczyłbym do kolegi Tom01, zasięgnął fachowej opinii i
    obczaił omawiane monitory na żywo ale do Białegostoku mam 425km (w jedną
    stronę :-(
    A w Częstochowie jedyny "dobry" monitor to jakiś najtańszy Eizo
    stojący od kilku lat w MediaMarkt. Więc monitor muszę kupić w ciemno
    bazując na zebranych opiniach.