  • Data: 2010-01-05 20:45:22
    Temat: Re: Jazda ze zbitym reflektorem
    Od: "ksoniek" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:1376988.XejilW6Z5V@Gentoo...
    > Witam serdecznie
    >
    > Zastanawiam się czy można jeździć ze zbitym reflektorem przednim?
    > Mijał mnie dzisiaj taki samochód i ciekawi mnie jak to wygląda w przypadku
    > kontroli drogowej.
    > W przypadku żarówki policjant może chyba postawić warunek albo wymieniasz
    > albo zabieram dowód rejestracyjny.
    > Ale co jak samochód ma zbity klosz lampy i nie ma w środku żarówki?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Paweł 'wonski' Bohdal
    > GG # 1236285 LRU # 275820
    > Your mouse has moved.
> [...]

    Sytuacja sprzed jakiś 6 lat
    Będąc w Łodzi u rodziny w nocy ktoś na parkingu ukradł z mojego samochodu
    reflektor przedni prawy i wkłady lusterek (Audi 80)
    Ponieważ był I Dzień Świąt więc szroty itp nie działają a ja musiałem do
    Wrocławia wrócić .
    Zgłosiłem na policję kradzież njpierw telefonicznie, policjant pozwolił na
    to abym bez lusterek i reflektora przyjechał na komisariat.
    Dalej zeznania, zdjęcia pojazdu i na koniec policjant wydał zaświadczenie że
    miała miejsce kradzież i że na trasie Łódź-Wrocław w dniu tym i tym mogę
    przejechać.
    Po drodze miałem jedną kontrolę drogówka przyczepiła się do braku
    kierunkowskazu ale po okazaniu zaświadczenia o kradzieży odpuścili sobie.

    PS. było to jeszcze przed wprowadzeniem obowiązku jazdy na światłach w dzień
    i w ciągu dnia gdzie widoczność była dobra

    http://powiatowa.info
    http://nzozrodzina.org