  • Data: 2010-01-06 09:26:57
    Temat: Re: Jazda ze zbitym reflektorem
    Od: GK <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    'Tom N' pisze:

    > Sam możesz w archiwum poszukać dyskusji o mandacie za brak 1 żarówki od
    > podświetlenia tablicy rejestracyjnej.
    >
    > Dziwne tylko, że o podstawę mandatu sie pytasz, a nie o podstawę
    > lawetowania...

    Mnie też wlepili dranie mandat w bodajże Nisku za brak światła, które
    notabene zepsuło mi się w trasie o czym nie wiedziałem. Zresztą dopiero
    co światła zapaliłem i nawet nie zorientowałem się, że jedno nie świeci.
    I nie pomogło, że miałem żarówkę na wymianę... Takie sku...two. Dlatego
    NIE POZDRAWIAM wrednych policjantów z tamtego rejonu.