  • 21. Data: 2009-05-19 15:15:00
    Temat: Re: Jazda z pasazerem - odczucia
    Od: Arni <a...@N...spam>

    kristos pisze:

    >> P.S. kto jedzie do Lubska?
    >
    > co znaczy "jechać do Lubska" ?

    jechać:
    czasownik nieprzechodni
    (1.1) o pojazdach: poruszać się, przemieszczać się z jednego
    miejsca na inne

    Lubsko:
    http://www.lubsko.pl/

    cieszesiezemoglempomoc

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 22. Data: 2009-05-19 19:21:52
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > jechać:
    > czasownik nieprzechodni
    > (1.1) o pojazdach: poruszać się, przemieszczać się z jednego miejsca
    > na inne
    >
    > Lubsko:
    > http://www.lubsko.pl/
    >
    > cieszesiezemoglempomoc

    skoro nie wiecie o co chodzi znaczy nie jedziecie hihi

    blondynkowe myslenie ;) i przefarbowanie nie pomogło

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 23. Data: 2009-05-19 20:09:49
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Wieslaw" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Ciekawe czy ktos ma taki problem ja ja. Jazda samemu na motocyklu
    > zwlaszcza
    > tak bez celu to dla mnie oznacza uczucie samtnosci. Wiec zeby toego nie
    > doswiadczac a jezdzic sobie motocyklem biore plecaczek jakas dziewczyne.
    > Ale w
    > czasami w czasie jazdy czuje zlosc na tego pasazera, bo wiadomo
    > przyspieszenie
    > nie to samo, hamowanie tez, i na dodatek biedze sie odpowiedzialnosc i
    > boje sie
    > o tego pasazera. Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

    Nie lubię i nie jeżdżę. Przez ostatnie 3 lata tylko 3 razy jechałem z
    pasażerem i to nie dalej niż 15km.
    Na szczęście moja żona tez nie lubi jeździć jako plecaczek więc problemu nie
    ma....

    Wojtek

  • 24. Data: 2009-05-19 20:14:20
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

> [...]
    > boje sie
    > o tego pasazera. Jakie sa wasze odczucia na temat jazdy z pasazerem?

    Ja lubie z zonka. Nabilem z nia juz tysiace km, lubie z nia jezdzic, jest
    mala i lekka (46kg), zna obowiazki plecaczka i nie przeszkadza mi.
    A motocykl przeciez do najwygodniejszych nienalezy, ale mimo to dajemy rade.
    Nie boi sie predkosci, szarpania (lc4 to nie jedwabista glaadkosc), ufa mi..
    A jak jezdze solo to zawsze offroad i wtedy tez zawsze jest przygoda:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 25. Data: 2009-05-19 21:23:21
    Od: "kristos" <c...@t...pl>

    Easy wrote:
    > Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > skoro nie wiecie o co chodzi znaczy nie jedziecie hihi
    >
    > blondynkowe myslenie ;) i przefarbowanie nie pomogło

    jak przefarbowanie ? ustalane było z tym, jakmutam, ogółem ?

    --
    kristos
    885

  • 26. Data: 2009-05-20 08:33:39
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Mnie np. GS 500 będzie się zawsze kojarzył z trudną i męczącą ale jednak
    > bardzo fajną wycieczką nad
    > morze. A chwil które spędziłem na motocyklu sam, po prostu jakoś z czasem
    > nie pamiętam, nie
    > poczytuję ich za jakiś sukces...

    też śmignąłem ostatnio z plecaczkiem na GSie spory kawałek. Ja nie wiem jak
    można narzekać, że 150KM moto z plecaczkiem nie idzie ???? Jadąc na GSie
    który ma 1/3KM z tego jakoś wcale nie czuje tragicznej utraty przyspieszeń.
    Tylko tyle, że moto wyżej kręcę i wszystko gra. A w zakręty to nawet lepiej
    się składa, bo moto lepiej dociążone...

  • 27. Data: 2009-05-20 17:26:56
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Eskimos napisał(a):
    > On Tue, 19 May 2009 13:53:33 +0200, "BartekGSXF"

    > Każdy jeden motocykl gorzej jedzie, hamuje i skręca z pasażerem niz
    > tylko z kierowcą. Moc nie ma tu nic do rzeczy.

    Afcalebonie!
    Moja Sikorka z przyzwoitym plecaczkiem zdecydowanie lepiej jezdzi :P
    Hamuje tak samo, a skreca chyba tez lepiej. ;)

  • 28. Data: 2009-05-20 20:01:42
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Użytkownik "kristos" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

    > jak przefarbowanie ? ustalane było z tym, jakmutam, ogółem ?

    a nie wiem, tego nie znam to nie pytalam. w sumie moja dupa.. przepraszam,
    włosy, moja sprwa ;)

  • 29. Data: 2009-05-21 06:00:58
    Od: wiewior <w...@o...pl>

    zbigi pisze:

    > Afcalebonie!
    > Moja Sikorka z przyzwoitym plecaczkiem zdecydowanie lepiej jezdzi :P
    > Hamuje tak samo, a skreca chyba tez lepiej. ;)

    A moja Seca z pasażerem kończyła się jakieś 15-20km/h wcześniej - nie
    chodzi mi o v-max lecz o skręcanie, hamowanie, ogólnie rzecz nazywając
    trakcję.

    --
    wiewior

  • 30. Data: 2009-05-21 07:04:18
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "wiewior" <w...@o...pl> wrote in message
    zbigi pisze:

> [...]

    A moja Seca z pasażerem kończyła się jakieś 15-20km/h wcześniej - nie
    chodzi mi o v-max lecz o skręcanie, hamowanie, ogólnie rzecz nazywając

    Zwaz tylko ze Zbig jezdzi max tyle ile Ty przepinajac (w XJ) z 3 na 4. Poza
    tym Rz-ulia wazy tyle co bagaz na dwutygodniowy wyjazd. Niech bedzie, pod
    namiot, wiec co Ty wiesz o jezdzie z pasazerem ;)

    BTW: (do czytaczy) policzcie sobie czego Wam czesciej brakuje: mocy czy
    umiejetnosci? To dobry faktor przy zmianie sprzeta.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj