  • 31. Data: 2009-05-21 10:06:04
    Temat: Re: Jazda z pasazerem - odczucia
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > Zwaz tylko ze Zbig jezdzi max tyle ile Ty przepinajac (w XJ) z 3 na 4.
    > Poza tym Rz-ulia wazy tyle co bagaz na dwutygodniowy wyjazd. Niech
    > bedzie, pod namiot, wiec co Ty wiesz o jezdzie z pasazerem ;)
    >
    > BTW: (do czytaczy) policzcie sobie czego Wam czesciej brakuje: mocy czy
    > umiejetnosci? To dobry faktor przy zmianie sprzeta.

    a ja lubiłem z żonom latać. ale ona już nie lubi ze mnom, to mam
    wygodniej i faktoru ubywa argumentów.

    --
    gildor
    9'99

  • 32. Data: 2009-05-21 10:25:15
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > a ja lubiłem z żonom latać. ale ona już nie lubi ze mnom, to mam wygodniej
    > i faktoru ubywa argumentów.

    Kureff, kolejny z Rzonom o posturze kulomiotki ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 33. Data: 2009-05-21 10:33:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Kureff, kolejny z Rzonom o posturze kulomiotki ;)

    żebyś chociaz taką miał.

    --
    gildor
    9'99

  • 34. Data: 2009-05-21 11:28:35
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

    > żebyś chociaz taką miał.

    Chyba wyrazilem sie malo precyzyjnie: pasazer drobnej budowy niespecjalnie
    wplywa na wlasnosci jezdne. Doboru partner-ek/ow zyciowych kolegow nie smiem
    nawet komentowac.

  • 35. Data: 2009-05-21 11:31:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Chyba wyrazilem sie malo precyzyjnie: pasazer drobnej budowy
    > niespecjalnie wplywa na wlasnosci jezdne. Doboru partner-ek/ow zyciowych
    > kolegow nie smiem nawet komentowac.

    atam. Zonzi na tylnym taborecie mi nie przeszkadzał. ale on też
    kulomiotką nie jest.

    --
    gildor
    9'99

  • 36. Data: 2009-05-21 11:38:34
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!

    > atam. Zonzi na tylnym taborecie mi nie przeszkadzał. ale on też kulomiotką
    > nie jest.

    Kulomiotem tym bardziej ;) Onze, jako bardzo kulturalny gosc, nie
    przeszkadza tak by default

  • 37. Data: 2009-05-21 11:42:49
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kefir pisze:
    > Elou!
    > "gildor" <g...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Kulomiotem tym bardziej ;) Onze, jako bardzo kulturalny gosc, nie
    > przeszkadza tak by default

    myślisz, że wiedząc, że go będę wiózł, celowo spadł z wagą?
    dobra, nie ważne :) chodziło tylko o to, że mi pasażer nie przeszkadza.
    nie da się wtedy poszaleć, ale nie przeszkadza mi. mało wymagający widać
    jestem.

    --
    gildor
    9'99

  • 38. Data: 2009-05-21 12:47:07
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    gildor napisał(a):
    > chodziło tylko o to, że mi pasażer nie przeszkadza.

    to przewiez mnie

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 39. Data: 2009-05-21 12:58:28
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> wrote

    > to przewiez mnie

    Nie bedziesz sie bal???

    A tak na powaznie to IMHO to czy
    pasazer przeszkadza czy nie
    zalwzy w duzej mierze od pasazera,
    nawet nie od gabarytow o czym szanowni Panowie
    wspominali a od jego umiejetnosci
    bycia tym z tylu.
    Ot co.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 40. Data: 2009-05-21 13:20:33
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > to przewiez mnie

    prędkości przelotowe mojego rzęcha przewyższają odrobine prędkości
    piadżijo, więc mógłbyś mi spaść.

    --
    gildor
    9'99