eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda z Warszawy do Krakowa tesląRe: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.157.25.67.74!n
    ot-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Date: Fri, 10 Jan 2025 11:03:30 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <17hr87wsc2r3j$.o9nq7r7ja7pk.dlg@40tude.net>
    References: <vl9h00$krl$1@news.chmurka.net> <vlbpfb$gkdu$1@dont-email.me>
    <vlbq5t$e3fp$1@news.icm.edu.pl> <vlj2sb$9or$1@news.chmurka.net>
    <vljonj$1ddeb$2@paganini.bofh.team> <vljug6$2ev$1@news.chmurka.net>
    <vlk0d8$1dpu0$1@paganini.bofh.team> <vlk4bb$8ep$1@news.chmurka.net>
    <vlk555$1e1rg$1@paganini.bofh.team>
    <1t65pj1foy7dh$.1k8b7t7yasgui.dlg@40tude.net>
    <vllp8t$p3d$3@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <vlm3q0$3m24$1@news.icm.edu.pl>
    <1hnhgcrcgrsg5$.gngxhmvsqmxc$.dlg@40tude.net>
    <vlmalf$41o5$1@news.icm.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <vlmc67$445h$1@news.icm.edu.pl>
    <1pfqmjvkow1ij.1wng7b4sruwiz$.dlg@40tude.net>
    <vloi7j$7jkq$1@news.icm.edu.pl>
    <1hol3i4nnvjob.1rtmvgsfgp5cr$.dlg@40tude.net>
    <vlqet4$hog$2@news.chmurka.net>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="157.25.67.74"; logging-data="29911";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:8aX1h67Q7Kj4YbJ412gm2Psnjzg=
    sha256:vPxp7vC75m6czm1sxz/tZl6nojTRCCLImx77nq1j41s=
    sha1:OhOZIba1QPe/xmUC94TUf9axlOs=
    sha256:jRRoRbFXQJeMk1YAlv+PZIPDnOHr+vrJlAamhmD4W0Y=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2727840
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 10 Jan 2025 07:32:05 +0100, Cavallino wrote:
    > W dniu 09-01-2025 o 15:19, J.F pisze:
    >> On tam ponoc ma dobrą nawigację i to pewnie ostrzega go "ładuj tu, bo
    >> nie dojedziesz".
    >
    > Po pierwsze - tak mi SAM planuje trasę, zaraz po wybraniu celu, tak że
    > wiem gdzie załadować.

    A optymalizuje przy tym koszty ładowania, czy wiesz lepiej?

    A czasy ładowania ? :-)

    > Po drugie - nawet bez tego wiem zazwyczaj gdzie są stacje na danej
    > trasie i czy powinienem z nich skorzystać czy nie - przebiegi poza
    > wakacjami robię zazwyczaj po znanych trasach.

    A tych ładowarek przybywa :-)

    >> Może nawet cwanie prędkość mu zmniejsza, aby dojechał :-)
    >
    > Nie ma takiej potrzeby - nie mam problemów z zatrzymaniem się tam gdzie
    > wygodniej, jeśli z góry wiem, że będę musiał się podładować.
    > Nawet jeśli zostało jeszcze 50% baterii w aucie.

    A Damian z YT narzekał, ze w tych Włoszech, to ładowarki na jakimś
    zadupiu, chyba nawet toalety nie ma :-P

    > Zazwyczaj doładowuję po kilkanaście kWh - bardziej w celu robienia sobie
    > rezerwy, niż faktycznej potrzeby.

    Jak są po drodze szybkie ładowarki, to może i jest sens.
    Ale czy te szybkie nie są na razie dość rzadkie?

    >> A potem dojezdzasz na ładowarkę, a tu nieczynna, w konserwacji, karta
    >> nie działa, itp :-)
    > To też nawigacja wie, a ja łącznie z nią, tak od kilkuset km wcześniej.

    Obyś miał rację. Damian troche coś innego pokazywał, Zmywak też :-)

    > Jak korzystasz z szybkich ładowarek, pogrupowanych w huby zazwyczaj, to
    > nawet zajętość nie jest problemem, bo się za 5 minut zwolni.

    No chyba, że kolejka na 2km ... a nie, to jeszcze nie u nas.
    Jeszcze nie :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: