eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda z Warszawy do Krakowa tesląRe: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.87-205-205-139.dynamic.inetia.p
    l!not-for-mail
    From: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
    Date: Sun, 5 Jan 2025 13:08:45 +0100
    Organization: A.P.Z.
    Message-ID: <vldspv$h0va$1@news.icm.edu.pl>
    References: <vl9h00$krl$1@news.chmurka.net> <vl9k6s$2u18$1@dont-email.me>
    <63ia7p4w52rf.1b7ido1j9nrh4$.dlg@40tude.net>
    <vlb1gr$dlm0$1@dont-email.me> <vlbb8f$ff7j$1@dont-email.me>
    <vlbicn$gkag$1@dont-email.me> <vlbpfb$gkdu$1@dont-email.me>
    <vlbq5t$e3fp$1@news.icm.edu.pl> <vlbqlr$gnig$1@dont-email.me>
    <vlbsd6$e7d3$1@news.icm.edu.pl> <vlc005$gkdu$3@dont-email.me>
    <vlc1cj$ef59$1@news.icm.edu.pl> <vlc52d$25a$1@news.chmurka.net>
    <vlc8bq$eqbk$1@news.icm.edu.pl> <vldftm$p1$5@news.chmurka.net>
    <vldp1t$gv3u$1@news.icm.edu.pl> <vldpf0$8k4$2@news.chmurka.net>
    <vldq1q$gvmg$1@news.icm.edu.pl> <vldr4t$8k4$4@news.chmurka.net>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sun, 5 Jan 2025 12:09:35 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl;
    posting-host="87-205-205-139.dynamic.inetia.pl:87.205.205.139";
    logging-data="558058"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <vldr4t$8k4$4@news.chmurka.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2727588
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 05.01.2025 o 12:41, Cavallino pisze:

    >>>>>> Taaa, i Tesla se wylicza ten opór z wiatrem/pod wiatr i podaje
    >>>>>> zasięg.
    >>>>>
    >>>>> Dokładnie tak.
    >>>>> Pod górkę/z górki też.
    >>>>>
    >>>>> I znowu hejterzy zdziwieni....
    >>>>
    >>>> Nie zdziwieni ale umiom wef fizykę.
    >>>>
    >>>> Weź sobie kiedyś silnik elektryczny BLDC i zasil małym prądem,
    >>>
    >>> Na co odpowiadasz?
    >>> Bo nie widzę związku odpowiedzi z cytatem.
    >>>
    >> Odpowiadam na to zdanie, w/w:
    >> cyt:
    >> "Jak zapierdala 140 to już 50% trasy idzie w ciepło i chuj szczela
    >> całą sprawność :)
    >
    > Nie - z cytatu wynika, że odpowiedziałeś mi, na informację że Tesla
    > uwzględnia inne czynniki niż tylko odległość.
    > A jak nie umiesz odpowiadać i cytować, to już nie mój problem.

    Mylisz się bardzo. To grupowy osiołek IO, próbował zwalić to na
    współczynnik oporu, zamiast odnieść się do głównego problemu. Ty też to
    robisz.

    Obliczenia Tesli są GŁÓWNIE za zwiększonym drenażem akumulatora wynikłym
    ze stratami ciepła na całym układzie zasilania a nie ukształtowania
    terenu czy współczynnika Cx. Całe stado testów jest na ten temat,
    wystarczy poczytać. Każdy głupek wie, że większy drenaż baterii powoduje
    wzrost temperatury tej baterii (chemia). Podobnie z silnikami, tyle że w
    silniku wzrost temperatury to wynik przepływu większego prądu. Ciepło
    wydzielone w w/w obwodach może powodować straty nawet do 20%.
    Dodając dopiero teraz opory powietrza, zwiększa się straty. Co ciekawe,
    to Tesla nie radzi sobie z wyliczeniem różnicy jazdy z wiatrem czy pod
    wiatr ale oblicza to ze współczynnika Cx, bez względu na kierunek
    wiatru. Polecam wyniki testów.
    --
    Pixel(R)??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: