  • Data: 2010-07-03 07:20:09
    Temat: Re: Jazda w dość głębokim piachu motocyklem szosowym
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:i0mkhs$muj$...@n...onet.pl...
    > Pamiętam, że jako dziecko na motorynce w takim terenie pomykałem pełnym
    > gazem.

    Jesli prosta droga to tak samo na fazerze powinienes szybko jechac. Problem
    sie robi, jak trafisz na zakret i zamkniesz gaz - tak jak koledzy wspomnieli
    przednie kolo sie zatopi w piach i problem gotowy.

    Jedz po tym piachu tak, zebys ciagle delikatnie przyspieszal - nie zwalniaj,
    ale na poczatek moze nie zapierniczaj 200;)

    > Im trudniejszy teren - tym było zabawniej. Fazer jednak swoje waży i
    > podpieranie się, "gdyby coś poszło nie tak" nie wchodzi w grę.

    Nie gadaj - da rade utrzymac prawie zawsze, ale zdradze Ci jeszcze co mozesz
    zrobic jak czujesz, ze nie utrzymasz. Podpierasz sie jedna noga, maszyna
    leci na ta noga, a Ty szybciutko zeskakujesz z maszyny i jedna reka lapiesz
    maszyne gdzies z boku (ja lapie za ten wystep kolo podnozka pasazera).
    Jedyne gleby mojego fazera spowodowane sa moja glupota i nie podlozeniem
    deseczki pod nozke, ktora wbija sie w ziemie i maszyna sie kladzie.

    --
    pzdr:
    Ivam