-
Data: 2011-10-05 10:03:05
Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
Od: Norbi <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2011-10-05 11:32, kakmar pisze:
>
> Może byli, ale impreza jako całość to był trackday, wpadasz, płacisz,
> i latasz jak chcesz. Organizatorzy pilnowali bezpiecznego wjazdu i zjazdu.
Artur jak zwykle tlumaczy ogolne zasady na torze :)
>
> Ale pisałem że były grupy i wystarczyło się dopasować mniej więcej.
> Problem jak ambicja nie pozwala, lub chce się "łatwo" powyprzedzać.
Powiem tak - to ze grupy byly to dobrze bo przy dzikim tlumie nie idzie
pojezdzic - w sobote bylo mniej ludzi i kazdy jezdzil jak chcial...
> Idealnie byłoby gdyby stał ktoś na zjeździe i kierował wyróżniających
> się do odpowiedniej grupy.
Mowia ze jak sie czujesz ze jest za wolno lub za szybko to sam
przechodzisz do innej grupy - szybszej lub wolniejszej.
Na profesjonalnym torze tez Cie nikt nie wygania do innej grupy jesli
ktos nie zglosi ze jedziesz za wolno (tak mial moj znajomy ktory zalozyl
nowe opony i zrobil pare kolek wolniej zeby je dotrzec, a ktos sie
poskarzyl do organizatora ze mu okrazenie zepsul... :)
> A w Radomiu jeździłem jak były maks. 3 motocykle na torze ;)
Ale na lublinie nie do pomyslenia jest zeby motocykle zdezyly sie jadac
pod prad - a na Radomiu takie zdarzenie tez mialo miejsce - po prostu
jest wieksza samowolka...
>>
> Widzisz, sam piszesz jak można. Ja sugeruję tylko że warto trochę polatać
> w kółko w kontrolowanych warunkach, zanim z ulicy po obejrzeniu paru
> wyścigów w tv, wpadnie się na taki trackday. Pewnie też zupełnie inaczej
> to wygląda jak jest<10 a nie ponad 50 motocykli.
>
Zawsze mozesz pojechac na tygodniu - gdy jest mniej motocykli, chociaz
byly tez przypadki gdy w srode pojawilo sie ze 30 moto :)
Zawsze sa szybci i wolniejsi - Ci drudzy musza przeciez cwiczyc zeby sie
poprawic a tak naprawde to gdzie mozesz pojezdzic w kontrolowanych
warunkach jak nie na torach kartingowych - bo innych nie za bardzo
uswiadczysz.
Mozesz poleciec i na Poznan - ale tam sa wieksze predkosci i skutki
bledow duzo wieksze...
Moze Ci jedna kolezanka z grupy opowiedziec jak to jej chlopu gosc na
Poznaniu zajechal droge bo mu sie przypomnialo ze sie zmeczyl i do Depo
chce zjechac...
Ja kazdemu polecam jezdzenie na tego typu imprezy, szkolenia typu Honda
Day (ktore notabene sa jeszcze bardziej liczne) dni Yamahy na Poznaniu -
wszedzie - byle by tylko pocwiczyc w miare bezpiecznie i podnosic swoje
umiejetnosci.
Wszystkim szybszym pozostaje po prostu narzekanie po cichu na tych
wolniejszych i czekanie az Ci tez sie podciagna... :)
Norbi
BLACK XX'03
Następne wpisy z tego wątku
- 05.10.11 10:32 Jasio
- 05.10.11 10:45 duddits
- 05.10.11 11:24 Marcin N
- 05.10.11 11:54 Norbi
- 05.10.11 12:17 Tytus
- 05.10.11 12:34 Marcin N
- 05.10.11 12:38 Tytus
- 05.10.11 12:25 Tytus
- 05.10.11 12:48 Jasio
- 05.10.11 13:30 Arni
- 05.10.11 13:31 Arni
- 05.10.11 13:42 PawelK vel Pablo
- 05.10.11 13:43 PawelK vel Pablo
- 05.10.11 14:30 Norbi
- 05.10.11 14:35 duddits
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 13. Raport Totaliztyczny: Powszechna Deklaracja Praw Człowieka Nie Chroni Przed Wyzyskiem Ani Przed Eksploatacją
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=