  • Data: 2011-10-05 09:32:47
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.10.2011 Norbi <n...@o...pl> napisał/a:
    > W dniu 2011-10-05 00:53, kakmar pisze:
    >
    > Podobno w niedziele byli goscie z instruktorami wlasnie.

    Może byli, ale impreza jako całość to był trackday, wpadasz, płacisz,
    i latasz jak chcesz. Organizatorzy pilnowali bezpiecznego wjazdu i zjazdu.

    > Gdzie takie szkolenie i za ile ? :)

    Teraz? Nie wiem, zresztą z tego co piszesz, to pewnie wiesz lepiej.

    > W sensie ze za wolni czy za szybcy ?

    Jedni i drudzy. Zresztą sam opisałeś to w innym poście.

    > Problem najwiekszy jest taki ze to krotki tor i jest ciasno ale...
    > przynajmniej ktos pilnuje porzadku, jesli jest duzo osob sa robione
    > grupy, podzialy itp, jest mowione kiedy jest zmiana kierunku jazdy.
    > Na Radomiu to dopiero jest samowolka :)

    Ale pisałem że były grupy i wystarczyło się dopasować mniej więcej.
    Problem jak ambicja nie pozwala, lub chce się "łatwo" powyprzedzać.
    Idealnie byłoby gdyby stał ktoś na zjeździe i kierował wyróżniających
    się do odpowiedniej grupy.
    A w Radomiu jeździłem jak były maks. 3 motocykle na torze ;)

    > Na Lublinie podchodzisz do Pawla lub Artura i mowisz zeby popatrzyli co
    > i jak robisz - przejezdzasz ze 3-4 kolka i zjezdzasz. Po czym mowia co i
    > jak robisz.
    > Jesli masz ochote to mozesz sie umowic na indywidualne szkolenie - wtedy
    > tez i moga pojechac za Toba z kamera i pokazac ewentualne bledy.

    Widzisz, sam piszesz jak można. Ja sugeruję tylko że warto trochę polatać
    w kółko w kontrolowanych warunkach, zanim z ulicy po obejrzeniu paru
    wyścigów w tv, wpadnie się na taki trackday. Pewnie też zupełnie inaczej
    to wygląda jak jest <10 a nie ponad 50 motocykli.

    --
    kakmaratgmaildotcom