  • Data: 2011-09-27 19:38:56
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Siemka

    *** "Norbi"
    Bedziesz ? bo ja tez sie zastanawiam czy sie w niedziele uda mi wyrwac

    na 90% bede - jutro zmienie opony coby znowu sie nie sliznac...
    niestety w sobote tyram bo zrobilbym dwudniowke

    *** Moze AZ da sie namowic - pokazalby jak sie na 1-ce po Lublinie jezdzi.

    Watpie - natura czoperowca wziela gore - lapier poleruje a i z tego co wiem
    to jak nie ma na torze 2-3 km prostej to on nie umie. To chyba kwestia jego
    pozycji na moto :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka