  • Data: 2011-09-27 20:29:08
    Temat: Re: Jazda po TORZE LUBLIN 1 i 2 pazdziernika 2011
    Od: Norbi <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-27 22:02, Songoku pisze:

    > Sztuka, nie sztuka... ostatnio mnie ze 3 razy przód tak
    > powiózł(cholernie gupie uczucie), że stwierdziłem, że już trochę za
    > zimno na zamykanie opon w ruchu publicznym:/

    BO jest zimno - teraz to juz zapomnij o szybkiej jezdzie w winklach
    niby cieplo a jak wjedziesz w zacienione to asfalt zimny...

    Opon nie dogrzejesz przy szosowej jezdzie stad uslizgi.
    Nie wiem jakie masz - ale ja nie tak dawno na Supercorsach SP wchodzac
    ok 90 w zakret czulem jak sie moto cale uslizguje mimo ze wczesniej nie
    jechalem grzecznie i niby opony powinny byc cieple...

    Dlatego smigaj na Lublin - pewnie juz ostatni raz w tym sezonie.
    Chyba ze z Grandysami jeszcze na 4-5 pazdziernika na Slovakia Ring :)

    Norbi
    BLACK XX'03