    Subject: Re: Jazda na suwak i kultura.
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <qbohi1$oae$1@news.mixmin.net> <qboiov$t4q$1@node2.news.atman.pl>
    <qbp0kr$pn9$1@news.mixmin.net> <qbp5j9$ei3$2@node2.news.atman.pl>
    <5ce01fb1$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <qbvkup$dnm$1@news.mixmin.net>
    <5ce37b2e$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <qc03t6$cjr$1@news.mixmin.net>
    <5ce41c44$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce43275$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce4346b$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce44c62$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce4d37b$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce5464b$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce58a89$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce595cb$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce61d93$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <5ce674d9$0$531$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Thu, 23 May 2019 18:29:51 +0200

    W dniu 23.05.2019 o 12:22, J.F. pisze:

    > No i w domysle domagasz sie, zeby cie wpuszczono na inny pas, na ktorym
    > kolejka od 10 km :)

    Jeśli wrzucenie kierunku nazywasz "domaganiem się".

    > Bedzie tak samo szybki.
    > No, niekoniecznie, bo jak np dwa pasy prosto, jeden w prawo i z tego w
    > prawo chca zjechac na srodkowy, to srodkowy bedzie wolniejszy ...

    Więc będzie dalej szybszy;)

    > Dlaczego - bedzie dla tych, co chca w prawo pojechac.

    Więc uściślijmy - jest zakaz korzystania z prawego pasa chyba że na
    następnym skryzowaniu skręcasz w prawo? Inaczej mnie uczyli;)

    > Poza tym drugi kolega Ci podpowiada - zaraz jak zauwazysz korek, to w
    > niego wjedz.
    > Tam ktos niewiele czeka, to cie chcetnie wpusci....

    Ale jeszcze raz napiszę - tam nie ma problemu że ktoś cię nie wpuszcza.
    Widać my w warszawie naprawdę inaczej jeździmy i dlatego nie możemy się
    dogadać - tam się po prostu jedzie trzema pasami - raczej nikt tego nie
    postrzega jako cwaniactwo. Jakby postrzegali to raczej by nie wpuszczali.

    > No i sprowadzi sie do tego, ze bedzie pas zmienial pare km wczesniej i
    > nie bedzie narzekal ze tu wolniej, a prawy szybszy :-)

    Jeszcze nigfy nie dojechałem do ciągłej, kiedy chciałem zmienić pas. I
    wcale nie musiałem wymuszać.

    EOT. Po wydaje mi się, ze żeczywiście w warszawie się po prostu
    specyficznie jeździ.

    Shrek