  • 11. Data: 2010-03-23 21:34:38
    Temat: Re: Jazda na flaku
    Od: "posh" <p...@o...pl>

    > No cóż, skoro oczekujesz porad w kwestiach tak podstawowych, to raczej nie
    > jesteś zbyt rozgarnięty.

    Widzę zabolało kolegę... no cóż - prawda zawsze boli :)

  • 12. Data: 2010-03-23 21:57:43
    Od: "posh" <p...@o...pl>

    Miećka. Mądremu wystarczą dwa słowa, a głupiemu to i referatu mało - jak
    powiedział Sofronow

    :) Dobrej nocy

  • 13. Data: 2010-03-23 21:59:59
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    posh w <news:hob8l6$kjn$1@news.onet.pl>:

    > Widzę zabolało kolegę... no cóż - prawda zawsze boli :)

    Prawda cię boli? Zamiast pytać na usenecie o porady idź do lekarza
    pierwszego kontaktu, może da skierowanie do okulisty, albo innego
    specjalisty

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 14. Data: 2010-03-23 22:04:21
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:hoba0f$orf$1@news.onet.pl posh <p...@o...pl> pisze:

    > Mądremu wystarczą dwa słowa
    Dobra, mogą być dwa: nieuk, niechluj.
    No, ale to _mądremu_ dwa wystarczą...

    >, a głupiemu to i referatu mało
    Dlatego nie napiszę ci referatu.

    > :) Dobrej nocy
    Przecież dopiero wieczór.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-03-23 22:16:07
    Od: Trzeci <p...@b...pl>

    Dnia Tue, 23 Mar 2010 20:41:41 +0100, posh napisał(a):

    > Dziękuję za rzeczową odpowiedź.

    Moim zdaniem, najlepiej będzie jak kupisz nowy samochód.

  • 16. Data: 2010-03-23 23:08:18
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Odrobinę muszę się wyzłośliwić
    (skoro już wiesz co i jak):

    posh wrote:
    > Opona z zewnątrz nie jest pocięta, jednak gdy w wulkanizacji zdjęli ją z
    > felgi to od środka na jednym boku pocięło gumę aż do materiału.

    I tam, zapewne, powiedzieli ci, że musisz kupić dwie nowe opony.
    (ew. jedną, ale to rzadkie przypadki, że się tak da)

    Im nie uwierzyłeś.
    Nam będziesz wierzył?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2010-03-23 23:20:19
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 23 Mar 2010 19:57:20 +0100, posh wrote:
    >Ostatnio przejechałem nieświadomie około 3 km na flaku. Wiem, że pewnie
    >zastanawiacie się jak można aż tyle przejechać na flaku... no cóż, można.

    Ten kto sie zastanawia tego po prostu nie doswiadczyl :-)

    IMO to wymienic .. ale moze sie myle.

    J.

  • 18. Data: 2010-03-23 23:43:43
    Od: "posh" <p...@o...pl>

    > Prawda cię boli? Zamiast pytać na usenecie o porady idź do lekarza
    > pierwszego kontaktu, może da skierowanie do okulisty, albo innego
    > specjalisty

    Tomeczku, zamiast ciągle powtarzać po mnie pokazałbyś, że sam potrafisz
    wymyśleć jakąś riposte :)
    Miałeś okazję poprawić swój marny kunszt i poćwiczyć z Mistrzem przez duże
    M.

    P.S. Zawsze w ramach riposty obrażasz innych? To bardzo nieładnie i
    niekulturalnie Tomeczku, duży chłopiec, wstydz się! :-)

  • 19. Data: 2010-03-23 23:48:42
    Od: "posh" <p...@o...pl>

    > Dlatego nie napiszę ci referatu.

    No wiesz... referat to wyższa szkoła jazdy... nie każdemu dana umięjętność
    pisania :D

    Ale jak poczytasz to na pewno dasz radę, wierzę w Ciebie :)

    http://jakpisac.pl/jak-napisac-referat-referat

    Miłej lektury!

  • 20. Data: 2010-03-23 23:52:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    posh wrote:

    > Ostatnio przejecha?em nie?wiadomie oko?o 3 km na flaku. Wiem, ?e pewnie
    > zastanawiacie sie jak mo?na a? tyle przejechaae na flaku... no có?,
    > mo?na. Opona z zewn?trz nie jest pocieta, jednak gdy w wulkanizacji
    > zdjeli j? z felgi to od ?rodka na jednym boku pocie?o gume a? do
    > materia?u. Nie wiem co to oznacza, czy mo?na na takim czym? jeOEdziae, czy
    > lepiej j? wymieniae.

    Nie musisz wymieniać, zdejmij oponę i owiń felgę wężem ogrodowym. Według
    niektórych z tej grupy to bardzo kreatywne rozwiązanie. ;-)

    --
    cokolwiek