eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na 3 cylindrach...Re: Jazda na 3 cylindrach...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!mike!not-for-mail
    From: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    Date: Sun, 9 Jan 2011 11:04:36 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 23
    Sender: t...@m...oldfield.org.pl
    Message-ID: <c1.01.3P2w8P$JQY@mike.oldfield.org.pl>
    References: <4d275f34$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2838c6$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284550$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284bdb$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    <iga30m$o7i$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28b149$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <igahce$b1k$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28ef65$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: trzypion.oldfield.org.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1294567583 30780 77.236.9.21 (9 Jan 2011 10:06:23 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 9 Jan 2011 10:06:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    X-Face: "$/+nTK,0%`.lc4B~D91pIue%5RICC8#$_Ew'cP{uuDnja,Cs.yc8MiB+/k+~Plew/u|WDT
    7|0:(Sq?X-j&_?{]w+M/n'_(O3(Aj(4t[$Ep(|x]2v)R:E,Q|vM:z7Wipt2VeLQQ9iId1r\}"yBAEl
    Ie@=ELl0`X:yH3~Y-P~6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340923
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sun, 9 Jan 2011 00:12:23 +0100, P_ablo napisał(a):

    > Dla mnie czujnik spalania stukowego to najzwyklejszy piezoelektryczny
    > mikrofon. Mikrofon ten jest zbudowany tak aby odbieral fale o odpowiedniej
    > dlugosci. Kiedy taka fala sie pojawia, to na wyjsciu mikrofonu zmienia sie
    > stan i ECU wie, ze ma opoznic zaplon.

    Prawie dobrze. On zbiera wszystko, dopiero elektronika analizuje to, co
    zebrał pod kątem detonacji.

    > Wyjasnij mi wiec w jaki sposob na podstawie jednego czujnika spalania
    > stukowaego i braku takiego spalania ECU ma wiedziec ktory cylinder nalezy
    > wylaczyc...

    Banalnie - ECU wie, że 2 cylinder ma odpalić, czujnik spalania nie 'słyszy'
    normalnego zapłonu. Czytaj - 2 cylinder nie pali.

    --
    ___________ (R)
    /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
    _______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
    ___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: