  • Data: 2016-12-19 19:39:14
    Temat: Re: Jazda bez snu to jak jazda po pijanemu.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shrek"

    > Ponieważ nie zawijasz wierszy to ciężko ci się odpisuje.
    > ---
    > Nie umiesz po prostu używać swojego czytnika, wypowiedzieć się co do
    > istoty sprawy i w ogóle jakieś nonsensy wypisujesz.

    Umiem czy nie - kiedyś było w netykiecie coś o zawijaniu wierszy.
    ---
    Nie sądzę, artykuły koduje się tak, jak napisałem.

    > W publikowaniu na niusy chodzi dokładnie o to, by w miarę możliwości
    > odbiorca dokonywał zawijania artykułów. Technicznie realizuje się to w
    > ten sposób, że tekst łamie się w sposób odwracalny, w efekcie czego w
    > bardzo starych czytnikach niezdolnych do odwracania pokazuje się
    > połamany a we współczesnych czytnikach zawija się. Można sobie zobaczyć
    > źródło tych artykułów, że dokładnie tak jest.

    Przy czytaniu się zawija. Przy odpisywaniu nie. Stary czytnik to nie
    jest - aktualny Thunderbird. Być może się da, być może nie.
    ---
    No cóż, pewnie nie umiesz go skonfigurować albo po prostu syfiasty jest.
    Ręcznie cytuj :-)

    Dopóki to ty
    pieszesz niezgodnie z netykietą to mi się nie chce grzebać - najwyżej ci
    nie odpiszę. Jeśli jednak jestem w błędzie i netykieta nie zaleca
    zawijania wierszy (z tego co pamiętam to chyba po 86 znakach), albo coś
    źle zrozumiałem to przepraszam i proszę o sprostowanie mojej niewiedzy.
    ---
    Czytaj specyfikacje techniczne a nie jakieś pierdoły. Tam pisze co się łamie
    przy 80-tym znaku. I tak to dokładnie robi tamten czytnik. Perfekcyjne
    kodowanie.