  • Data: 2016-12-20 01:35:29
    Temat: Re: Jazda bez snu to jak jazda po pijanemu.
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F."

    >Prawo to wlasnie umowa.
    >---
    >Nie :-) Prawo obejmuje zawieranie umów, ale mimo zasadniczo swobody
    >zawierania umów, ich treść jest jednak ograniczana prawem.

    Umowa ... spoleczna.
    ---
    Ale to przymus a nie umowa społeczna :-)

    Ale ... ja sie umawialem na to
    https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s
    a nie na hamowanie przed kazdym przejsciem :-)
    ---
    Z tymi przejściami to ... powinni je zlikwidować :-)

    Choc prawde mowiac - mam wrazenie, ze ktos te fotoradary za PO
    sabotowal :-)
    ---
    Emil :-)