-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jazda automatem
Date: Tue, 23 Oct 2012 17:52:22 +0200
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 29
Message-ID: <k66efn$orb$1@usenet.news.interia.pl>
References: <j...@4...net>
<k62sb2$f7u$1@mx1.internetia.pl>
<5084f6bd$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
<k63289$9rj$1@usenet.news.interia.pl>
<5085106a$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
<k644nr$33g$1@usenet.news.interia.pl> <k64cde$9vs$2@news.task.gda.pl>
<508634ed$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
<k65kci$6a9$1@news.task.gda.pl>
<50865b4f$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<k664ti$emg$1@mx1.internetia.pl>
<50869a99$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
<k667hb$dtq$1@usenet.news.interia.pl>
<5086a4ee$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: opg67.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1351007543 25451 83.0.30.67 (23 Oct 2012 15:52:23
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Oct 2012 15:52:23 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
In-Reply-To: <5086a4ee$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469725
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-10-23 16:08, Ukaniu pisze:
>
> Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> news:k667hb$dtq$1@usenet.news.interia.pl...
>
>> zatrzymuje się na ok. 2200 obr/min a auto stale przyspiesza,
>
> Tak działa sprzęgło hydrokinetyczne, różnica prędkości obrotowej silnika
> i wałka wejściwego do części mechanicznej skrzyni przekłada sie na
> zwiększenie momentu obrotowego (pozwala na to kierownica płynu w
> konwerterze). Inaczej nie dało by się ruszyć z miejsca.
> Z tego powodu też jesteśmy w stanie dajmy na to przyspieszać od 40 do 60
> z tą samą prędkością obrotową silnika z tym, że będzie spadał moment
> obrotowy na kołach.
>
OK, dzięki.
W żadnym innym aucie z automatem z takim zachowaniem (stałe obroty
silnika, przyśpieszanie pojazdu i niezauważalna zmiana biegów) nie
spotkałem się, stąd pytanie. A klasyczny "automat" od CVT troszkę się
różni ;)
--
Pozdrawiam.
Adam.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=