eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda automatemRe: Jazda automatem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
    ria.pl!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda automatem
    Date: Tue, 23 Oct 2012 17:52:22 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <k66efn$orb$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <j...@4...net>
    <k62sb2$f7u$1@mx1.internetia.pl>
    <5084f6bd$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <k63289$9rj$1@usenet.news.interia.pl>
    <5085106a$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <k644nr$33g$1@usenet.news.interia.pl> <k64cde$9vs$2@news.task.gda.pl>
    <508634ed$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <k65kci$6a9$1@news.task.gda.pl>
    <50865b4f$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <k664ti$emg$1@mx1.internetia.pl>
    <50869a99$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    <k667hb$dtq$1@usenet.news.interia.pl>
    <5086a4ee$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: opg67.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1351007543 25451 83.0.30.67 (23 Oct 2012 15:52:23
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Oct 2012 15:52:23 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; rv:16.0) Gecko/20121010 Thunderbird/16.0.1
    In-Reply-To: <5086a4ee$0$26700$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469725
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-10-23 16:08, Ukaniu pisze:
    >
    > Użytkownik "Adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:k667hb$dtq$1@usenet.news.interia.pl...
    >
    >> zatrzymuje się na ok. 2200 obr/min a auto stale przyspiesza,
    >
    > Tak działa sprzęgło hydrokinetyczne, różnica prędkości obrotowej silnika
    > i wałka wejściwego do części mechanicznej skrzyni przekłada sie na
    > zwiększenie momentu obrotowego (pozwala na to kierownica płynu w
    > konwerterze). Inaczej nie dało by się ruszyć z miejsca.
    > Z tego powodu też jesteśmy w stanie dajmy na to przyspieszać od 40 do 60
    > z tą samą prędkością obrotową silnika z tym, że będzie spadał moment
    > obrotowy na kołach.
    >

    OK, dzięki.

    W żadnym innym aucie z automatem z takim zachowaniem (stałe obroty
    silnika, przyśpieszanie pojazdu i niezauważalna zmiana biegów) nie
    spotkałem się, stąd pytanie. A klasyczny "automat" od CVT troszkę się
    różni ;)


    --
    Pozdrawiam.

    Adam.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: