  • Data: 2012-06-28 18:36:32
    Temat: Re: Java i goto
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Jun 2012 17:56:41 +0200, AK napisal:

    > Cale szczescie, bo tak sie sklada, ze piszę maksymalnie bezgotoowo.
    > Z reguly powodem jest szkola Algolowa (choc tam goto oczywiscie bylo,
    > jeno, ze rzadko mi bylo w ogole potrzebne. A switch (odpowiednik
    > wyliczanego goto z Fortranu) to chyba najbardziej nielubiana konstrukcja
    > w mym ukochanym jezyku na A.
    > Czasem jest to sam jezyk: bo np. Python nie ma "jawnego" goto w ogole.
    >
    > PS: (dla gurus: a w C++ pisze np. maksymalonie bezdeletowo:)
    >
    > Ale goto jak najbardzi dpuszczam i sprecyzuje skad te 180st.
    > Bo IMHO:
    > "
> [...]

    Marnujesz imho czas. A.L. rzuci jakimś "doucz się", "czy ty wiesz
    co to komputer" czy innym takim tekstem, a połowa reszty to psy
    Pawłowa które mają łepki pełne frazesów o tym jak powinien kod wyglądać,
    a niewiele w życiu napisali. Guru napisał, że goto to czyste zło?
    No to mamy czyste zło.

    A świat będzie się toczył dalej, w najgorszym możliwym stylu i bałaganie
    bedą nadal pisane projekty w języku ceniącym prostotę i zakazującego
    złego stylu, mam na myśli Javę.

    Edek