  • Data: 2012-06-27 10:58:29
    Temat: Re: Java i goto
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jun 27, 9:42 am, Edek Pienkowski <e...@g...com> wrote:

    > Mało mnie to cieszy, ale jak widać niedostarczająco wyraźnie
    > sformułowałem posty. BTW Czyte Drobro Na Patyku to podobno
    > jedno "return".

    Nie twierdzę, że moja propozycja to Czyste Dobro Na Patyku. Tylko
    tyle, że jest prostą i oczywistą poprawą kiszki z break i throw.
    Nawiasem mówiąc, nie uważam też, że early return jest zły - trzeba po
    prostu dostosować do niego styl - w Javie w praktyce i tak powinieneś
    to robić, bo masz również wyjątki.

    Do tego, o co pytałeś, odniosę się osobno.