  • Data: 2012-06-25 21:33:45
    Temat: Re: Java i goto
    Od: Edek Pienkowski <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 25 Jun 2012 14:15:05 -0500, A.L. napisal:

    > Przeczytaj sobie uwaznie to
    >
    > http://docs.oracle.com/javase/specs/jls/se5.0/html/s
    tatements.html

    goto hell;) 14.15 (The break statement) widzę, sprawdzę w praktyce.
    Ale za rzeczy typu 14.3 to mnie z pracy usuną, jak już ktoś
    się przełamie na tyle żeby czytać mój kod, i tak już nadużywam
    konstrukcji Javy dość gęsto.

    Nawet po przeczytaniu specyfikacji, czy goto nie wyglądałoby lepiej?

    Edek