  • 1. Data: 2009-10-09 16:48:28
    Temat: Jaszczomp ;)
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    Pierwsze zdjecie z wczorajszej wycieczki do 32 Bazy Lotniczej w Łasku.
    Samolot F-16 C nr 4070 z 10 Eskadry Lotnictwa Taktycznego podczas
    kolowania na start.

    http://www.flickr.com/photos/nomad_fh/3995210555/

    Zapraszam

    --
    Grzesiek "Nomad_FH"

  • 2. Data: 2009-10-09 17:02:29
    Temat: Re: Jaszczomp ;)
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 9 Oct 2009 09:48:28 -0700 (PDT), NomaD_FH napisał(a):

    > Pierwsze zdjecie z wczorajszej wycieczki do 32 Bazy Lotniczej w Łasku.
    > Samolot F-16 C nr 4070 z 10 Eskadry Lotnictwa Taktycznego podczas
> [...]

    Fajny, ale mnie bardziej zastanawia na jakiej zasadzie udało ci się podejść
    do maszyny i zrobić jej zdjęcie?

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 3. Data: 2009-10-09 17:25:49
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    On 9 Paź, 19:02, Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    wrote:

    > Fajny, ale mnie bardziej zastanawia na jakiej zasadzie udało ci się podejść
    > do maszyny i zrobić jej zdjęcie?

    Akurat w tej Bazie lotniczej są bardzo otwarci na wszelką prasę,
    pasjonatów itd.
    Dzialam m.in. na kilku forach spotterów (m.in. lotnictwo.net.pl oraz
    spotter.pl), jakiś czas temu (w kwietniu tego roku) - jeden z kolegów
    z lotnictwo zorganiował wycieczkę do Łaska - zwiedzanie bazy,
    hangarów, wieży oraz możliwość robienia zdjęć podczas kołowania -
    startów z bliskiej bezpiecznej odległości (kołowania - kilka metrów,
    starty/lądowania - ok 100m od pasa), obejrzenie symulatora + prelekcja
    na temat możliwości samolotu i sprzętu na nim montowanego. W dniu
    wczorajszym odbyła się podobna wycieczka dla grupy spotterów oraz
    dziennikarzy z Europy Zachodniej, my - dzięki kontaktom nawiązanym w
    kwietniu - dostaliśmy zaproszenie na lotnisko :)

    Ogólnie - wycieczki różnych grup są tam bardzo często :)

    Jeszcze kilka zdjęć:
    http://picasaweb.google.pl/NomaDFH/32BazaLotniczaWAs
    ku?feat=directlink
    Więcej jak się odrobie - czyli pewnie w zimie :D

    Acha zaszła mała pomyłka, pierwsze zdjęcie jest z płyty postojowej -
    ostatnia kontrola techniczna przed startem, a nie z kołowania :).

    Grzesiek "Nomad_FH"

  • 4. Data: 2009-10-09 17:39:10
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 9 Paź, 19:25, NomaD_FH <n...@g...com> wrote:

> [...]
    czaWAsku?feat=directlink
    > Więcej jak się odrobie - czyli pewnie w zimie :D

    Podziwiam i gratuluje pasji, no i oczwiscie jest to przyklad
    dla wielu osob narzekajacych na nude i beznadzieje.
    StaM

  • 5. Data: 2009-10-09 17:53:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Fri, 9 Oct 2009 10:25:49 -0700 (PDT), NomaD_FH napisał(a):

> [...]
    > kwietniu - dostaliśmy zaproszenie na lotnisko :)
    >
    > Ogólnie - wycieczki różnych grup są tam bardzo często :)

    Hmm, czy byłbyś skłonny podesłać mi informację przy następnej takiej
    okazji? Bardzo chętnie sam bym zrobił kilka zdjęć naszym myśliwcom (stara
    miłość podobno nie rdzewieje) :)

  • 6. Data: 2009-10-09 19:44:57
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "NomaD_FH" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    <Dzialam m.in. na kilku forach spotterów (m.in. lotnictwo.net.pl oraz
    <spotter.pl), jakiś czas temu (w kwietniu tego roku) - jeden z kolegów
    <z lotnictwo zorganiował wycieczkę do Łaska...()

    Jak już bywasz na moim podwórku to pora nauczyć się prawidłowej odmiany nazwy miasta:

    "...zorganizował wycieczkę do ŁASKU..."

    pozdr.
    Rafi

  • 7. Data: 2009-10-09 20:49:44
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl>

    Użytkownik "NomaD_FH" napisał
    > Jeszcze kilka zdjęć: [ciach]
    a tak trochę OT: co ten pilot z trzeciego zdjęcia ma w dolnych
    kieszeniach spodni? wygląda jakby pół myśliwca tam schował ;)

  • 8. Data: 2009-10-09 20:54:38
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "akara0" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "NomaD_FH" napisał
    > a tak trochę OT: co ten pilot z trzeciego zdjęcia ma w dolnych
    > kieszeniach spodni? wygląda jakby pół myśliwca tam schował ;)

    Najczęściej Flight/Mission Plan, Flight Procedures, Check List...

  • 9. Data: 2009-10-09 23:21:07
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    On 9 Paź, 21:44, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
> [...]
    a7g2000yqo.googlegroups.com...

    > Jak już bywasz na moim podwórku to pora nauczyć się prawidłowej odmiany nazwy

    Przepraszam, oczywiście masz rację.
    Pisałem w pośpiechu "na kolanie" co mnie oczywiście nie
    usprawiedliwia :)

    > pozdr.
    > Rafi

    Grzesiek "Nomad_FH"