  • 11. Data: 2012-01-07 13:23:44
    Temat: Japońska drabinka dla fotografa
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com>

    > (EVIL czy choćby MLiL)Waży mniej niż drabina
    Argumentacja powaliła mnie na wznak!
    Zaczynam pisać list do św. Mikołaja w sprawie C G-13,
    No chyba że w tym modelu zlikwidują uchylenia i obrotowość
    - jak w niektórych modelach było robione... .

    Pozdrawiam

    Obserwator Toruński
    www.obserwatortorunski.pl

  • 12. Data: 2012-01-07 13:44:51
    Temat: Re: Japońska drabinka dla fotografa
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Obserwator Toruński" <o...@g...com> wrote:

    > Argumentacja powaliła mnie na wznak!

    Nie bardzo rozumiem w czym problem... Chyba warto pamiętać
    o możliwościach, które dają konkretne rozwiązania techniczne. W końcu
    nie ma rzeczy idealnych do wszystkiego...

    > Zaczynam pisać list do św. Mikołaja w sprawie C G-13,

    Nawet nie wspominałem o kompaktach. EVIL-e z dobrą matrycą i
    uchylnym ekranem to Sonowe NEXy, a z obrotowym: Panasoniki G(H)x
    (a i sam uważam jedne i drugie jako wciąż jeszcze zbyt uzabawkowione
    i z brakującym fajnym, jasnym oszkleniem AF).

    [mr.]

  • 13. Data: 2012-01-07 14:04:55
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    > Nawet nie wspominałem o kompaktach. EVIL-e z dobrą matrycą i
    > uchylnym ekranem to Sonowe NEXy, a z obrotowym: Panasoniki G(H)x

    Animowany gif dający pojęcie o możliwościach robienia zdjęć nad głowami tłumu:
    http://www.dpreview.com/reviews/sonynex7/images/scre
    en.gif

    [mr.]

  • 14. Data: 2012-01-07 22:38:52
    Temat: Re: Drabinka dla fotografa
    Od: Les <s...@p...fm>

    > A mi się marzy oprócz tego co każdy wie,dyskretna drabinka,
    > lekka jak piórko, składalna i prawie niewidzialna. Taka,
    > żeby nosząc ją sensacji nie wzbudzać, a mieć ochotę nosić
    > ją przy sobie. - I korzystać z niej!

    > Pozdrawiam uprzejmie
    > Obserwator Toruńskiwww.obserwatortorunski.pl

    Witam,
    kiedyś dawno temu, kiedy zjechały się miski z całego świata do mojego
    małego miasteczka miałem możliwość podpatrywać fotografów z wielkich
    metropoliów i superhiper sprzęty robiące fotki.
    Ale na temat - wszystkich przebił jeden gościu, taki niepozorny i z
    normalnym aparatem i białym obiektywem.
    Otóż tenże osobnik miał coś na kształt walizeczki w ręku która to po
    rozłożeniu miała dwa stopnie i podest. W sumie to chyba jakieś 30 cm.
    I te 30 cm gościu wystawał ponad tłumy i mógł robić swobodnie fotki.
    Niestety nie znalazłem takiego wynalazku nigdzie - jakby ktoś miał
    namiary to proszę podać.

    Pozdrawiam
    Les

  • 15. Data: 2012-01-15 12:52:44
    Od: masswood <m...@g...pl>

    polecam:

    http://www.amazon.com/Travel-Smart-Ladderkart-Profes
    sional-Stepladder/dp/B000A1FQEY

  • 16. Data: 2012-01-15 12:53:06
    Od: masswood <m...@g...pl>

    polecam:

  • 17. Data: 2012-01-15 12:54:25
    Od: masswood <m...@g...pl>

    polecam:

  • 18. Data: 2012-01-15 20:02:41
    Temat: Re: Drabinka dla fotografa + relacja OT
    Od: Obserwator Toruński <o...@g...com>

    > http://www.amazon.com/Travel-Smart-Ladderkart-
    Professional-Stepladder/dp/B000A1FQEY
    Kolejna interesująca propozycja,
    z której nie skorzystam! Sama drabinka jest OK,
    ale nie przystaje do mych skromnych potrzeb.

    A podczas imprezy było tak jak przewidywałem.
    Zbity tłum walił gęsto deptakiem i wygrały wygi
    które szczelnie obsiadły ławko-zegar który jest
    na końcu Szerokiej.

    Zjadliwa relacja z wydarzenia znajduje się tutaj:
    http://www.obserwatortorunski.pl/2012/01/parada-
    torunskich-krolikow-787.html

    Gdyby jednak kogoś jednak bardziej dziewczyny
    interesowały to o wyborach MISS UMK 2012 poczytać
    i pooglądać "se można tutej":
    http://www.obserwatortorunski.pl/2012/01/miss-umk-
    2012-casting-792.html

    Z poważaniem