  • 1. Data: 2011-04-07 19:38:52
    Temat: Janko Muzykancie, co jest?
    Od: "Krzysztof Nowaczyk" <k...@p...onet.pl>

    Co jest z Twoją stroną, he? Była jeszcze kilka dni temu...
    Pozdrawiam
    Krzysiek Nowacyzk

  • 2. Data: 2011-04-07 20:05:59
    Temat: Re: Janko Muzykancie, co jest?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Krzysztof Nowaczyk:

    > Co jest z Twoją stroną, he? Była jeszcze kilka dni temu...
    > Pozdrawiam
    > Krzysiek Nowacyzk

    Coś się wysypało na ckmedia.pl

  • 3. Data: 2011-04-07 20:13:01
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 7, 4:05 pm, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > Rzecze Krzysztof Nowaczyk:

    > Co si wysypa o na ckmedia.pl

    To niech wsypia.

  • 4. Data: 2011-04-07 20:48:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-07 21:38, Krzysztof Nowaczyk pisze:
    > Co jest z Twoją stroną, he? Była jeszcze kilka dni temu...

    Miło, że brakuje. Mnie działa, widocznie jednak nie wszędzie. Ale tu
    jest kopia (acz darmocha, więc często się zatyka):
    http://grejt.grejt.pl/

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/

  • 5. Data: 2011-04-07 21:27:01
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Miło, że brakuje. Mnie działa, widocznie jednak nie wszędzie. Ale tu
    > jest kopia (acz darmocha, więc często się zatyka):
    > http://grejt.grejt.pl/

    > pozdrawia Adam

    Wpadłem na stronkę.
    Zamieszczone fotografie są starannie dobrane i po prostu niezwykle ciekawe.
    Nie chcę tu nikomu schlebiać ale jest tu już kawałek wspaniałej a nawet
    wybitnej fotografii.
    Jakbyś był Żydem z NYC to byś był znany na całym świecie.

  • 6. Data: 2011-04-07 21:44:16
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 7, 5:27 pm, "Gil" <g...@o...pl> wrote:

    > Wpad em na stronk .
    > Zamieszczone fotografie s starannie dobrane i po prostu niezwykle ciekawe.
    > Nie chc tu nikomu schlebia ale jest tu ju kawa ek wspania ej a nawet
    > wybitnej fotografii.
    > Jakby by ydem z NYC to by by znany na ca ym wiecie.

    Niestety, jest tylko :) z polski i ciagle obcuje z sikajacymi pod
    wiatr, z obszczanymi bramami i z obsranymi strasznie trawnikami.

  • 7. Data: 2011-04-07 22:16:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-07 23:27, Gil pisze:
> [...]
    > Nie chcę tu nikomu schlebiać ale jest tu już kawałek wspaniałej a nawet

    E tam, przesada, ale dzięki za miłe słowa.

    > Jakbyś był Żydem z NYC to byś był znany na całym świecie.

    Nadal jednak przesada :)

    --
    pozdrawia Adam
    /osiem procent badanych martwi się, że ich iPod jest zazdrosny o ich

  • 8. Data: 2011-04-08 08:43:02
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > E tam, przesada, ale dzięki za miłe słowa.

    > Nadal jednak przesada :)

    I jeszcze jaki skromny! :-)

    --
    Mirek

  • 9. Data: 2011-04-08 12:00:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-04-08 10:43, John Smith pisze:
    > I jeszcze jaki skromny! :-)

    Bo dobrze wychowany ;)

    --
    pozdrawia Adam
    /''m'' jak megalomania/

  • 10. Data: 2011-04-09 16:59:45
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > wybitnej fotografii.
    > Jakbyś był Żydem z NYC to byś był znany na całym świecie.

    To napisz coś o tej fotografii. Postaw swoje nazwisko na szali i wypowiedz się.
    Bądź Żydem z NYC bo jedno i drugie to stan umysłu.
    marek