eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJammery gsm zakłócają pracę policyjnych videorejestratorów? › Re: Jammery gsm zakłócają pracę policyjnych videorejestratorów?
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: Jammery gsm zakłócają pracę policyjnych videorejestratorów?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 5 Jan 2016 22:02:36 +0100

    Dnia Tue, 05 Jan 2016 20:34:47 +0100, Marek napisał(a):

    > nie przy
    >
    > Tu raczej chodzi o to, że wsiadasz z jammerem w kiesxeni do radiowozu
    > "na rozmowę" a panowie nie mogą uruchomić nagrania bo świruje
    > urządzenie. Brak możliwości przestawienia nagrania wykroczenia stawia
    > pod znakiem zapytania możliwość wystawienia mandatu.

    To jest możliwe, ale raczej nie przy mocach którymi dysponują takie
    jammery.

    Natomiast tak myśląc o zdalnym ataku na radiowóz faktycznie może się okazać
    że jakieś części systemu komunikują się bezprzewodowo - choćby właśnie BT
    czy inny DLNA. Zakłócenie tego mogłoby uniemożliwić odtworzenie nagrania
    czy coś.
    Ale jammer by musiał być potężny albo wewnątrz radiowozu.
    Mogłoby być zbyt oczywiste że system siada jak "klient" wsiada i odzyskuje
    sprawność jak wysiada z auta.

    Ale jest lepsza rzecz - bo coś kojarzę że oni w radiowozie mają chyba
    pilota do tego całego urządzenia.
    Nie wiem czy IR (bo jednak ma działać też w słońcu) czy radiowy, ale pewnie
    nie jakiś szczególnie kodowany.

    Gdyby mieć własnego pilota, wsiadając do radiowozu może dałoby się z
    własnej kieszeni skasować szybko nagranie? :)