  • 1. Data: 2012-07-28 03:14:09
    Temat: Jakość retransmisji Olimpiady w TVP
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Już wiem że nie będę oglądał Olimpiady w TVP bo jakość jest do niczego.
    Miałem dzisiaj nieprzyjemność obejrzenia części ceremonii otwarcia i efekt
    był podobny jak w przypadku transmisji Euro 2012. Obraz słaby i głos jakby
    za ściany. Te lenie z TVP nawet nie są w stanie poprawnie retransmitować
    program i jeszcze chcą by ludzie im płacili abonament. Otwarcie Olimpiady
    oglądałem w niemieckiej telewizji i obraz był super i głos czysty bez
    żadnych tłumień. Dlaczego TVP też tak nie może?

  • 2. Data: 2012-07-28 07:45:47
    Temat: Re: Jakość retransmisji Olimpiady w TVP
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > oglądałem w niemieckiej telewizji i obraz był super i głos czysty bez
    > żadnych tłumień. Dlaczego TVP też tak nie może?

    To sie nazywa ałtosógestja.

  • 3. Data: 2012-07-28 09:57:41
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > To sie nazywa ałtosógestja.

    Jedno jest pewne, dzwięk na TVP1HD niby DD był fatalny w odsłuchu.

  • 4. Data: 2012-07-28 19:45:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Jedno jest pewne, dzwięk na TVP1HD niby DD był fatalny w odsłuchu.

    A to prawda, tyle, ze dostarczali go angole.

  • 5. Data: 2012-07-28 20:16:13
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > A to prawda, tyle, ze dostarczali go angole.

    NIe wiem kto był winien, ale na tvp1 dźwięk był po prostu do d. Brzmiał
    jakby z oddalonego mikrofonu a nie ze źródła i nakładał sie na niego drugi
    dźwięk, wyprzedzający obraz o ok. sekundę. Ten muzyczny bełkot znikł po
    przełączeniu się na eurosport. Więc to chyba nie angoli wina była.

    Może mikrofon polskiego spikera łapał jakieś brudy z nagłośnienia
    a oryginalny dźwięk szedł przez linię opóźniającą.

    A.

  • 6. Data: 2012-07-29 15:55:20
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    On 28.07.2012 20:16, Adam wrote:

> [...]
    > dźwięk, wyprzedzający obraz o ok. sekundę. Ten muzyczny bełkot znikł po
    > przełączeniu się na eurosport. Więc to chyba nie angoli wina była.

    potwierdzam. jakość na eurosporcie jest o wiele lepsza.
    zwykle unikam naszych kanałów, ze względu na piepszenie
    "ekspertów" i komentatorów, ale dziś na chwilę przełączyłem
    podczas meczu Radwańskiej.

    p.s.
    jakby ilość medali zależało od komentatorów to bylibyśmy w czołówce ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux