  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Jakość przedłużaczy domowego użytku
    Date: Fri, 28 May 2010 10:24:40 +0200

    Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" <g...@c...slupsk.pl> napisał w
    wiadomości news:4bff778c$0$19181$65785112@news.neostrada.pl...

    > A potem te wszystkie kwitki trzeba będzie przekazać odpowiedniej firmie do
    > utylizacji otrzymując kolejny kwitek do przechowania na następne pięć lat
    > :-)

    Chyba, że do tej pory zbudujemy społeczeństwo informatyczne i przechowywać
    trzeba będzie odpowiedni plik na odpowiednim nośniku i do utylizacji po
    kolejnym 5 letnim okresie zamiast kwitka będziemy mieli nośnik (przyjmuję,
    że pliku się nie utylizuje, choć wszystko przed nami). Ale z tym nie powinno
    już być problemu, bo jego producent wprowadzając go na rynek wypełnił
    odpowiednie kwity WEEE i pokrył już z góry koszty przyszłej jego utylizacji.
    Ba, zapewnił do tego odpowiednią sieć punktów zbierania zużytych nośników.
    Pytanie, czy będziemy potrzebować kwitek, że oddaliśmy nośnik, czy nam
    uwierzą na słowo nie jest banalne.
    P.G.