-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jakość opon a kraj produkcji
Date: Thu, 31 Mar 2016 17:40:02 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <ndjgc2$dh5$1@node2.news.atman.pl>
References: <ndgni1$hqf$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<ndh0ha$gi4$2@node1.news.atman.pl> <ndh3d0$k87$1@node1.news.atman.pl>
<c9mxfa6ggrt2$.gykf3jzkhgyy$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1459438786 13861 83.142.198.226 (31 Mar 2016 15:39:46
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 31 Mar 2016 15:39:46 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <c9mxfa6ggrt2$.gykf3jzkhgyy$.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579114
[ ukryj nagłówki ]On 31.03.2016 07:45, J.F. wrote:
>> A ja widziałem na żywo linie do produkcji opon i z ludzi to było głównie
>> kilku tych co sprzątali z sadzy na etapie produkcji mieszanki. Reszta
>> robi się prawie automatycznie. Dane ze sterowania procesu są
>> archiwizowane i do sprawdzenia, przekroczenia parametrów włączają alarmy
>> i nie są one ignorowane.
>> Także bez przesady - ludzie przy oponach to głównie wózki widłowe w
>> transporcie półproduktów i magazynie wyróbów gotowych.
>
> Hm, filmow z produkcji jest sporo i robota wyglada na reczna
> https://youtu.be/raBVyM4aJ5M?t=243
>
> Aczkolwiek - w tle malo ludzi. Produkcja specjalna, a reszta leci na
> automatach ?
Wszystkiego nie widziałem, ale generalnie ludzie się w oczy nie rzucali
- raczej było zaskoczenie, że tak mało. Choć z dugiej strony trochę ich
zatrudniają - najwięcej było w biurowcu;) W Polsce.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 31.03.16 18:45 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=