  • Data: 2009-09-30 10:51:45
    Temat: Re: Jakość iPlus
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nadal podtrzymuję swoje zdanie iż Twoja wypowiedź to byzydura i tyle.
    > Poprzyj to dokładnymi danymi, a wtedy i ja zmienię zdanie zarówno o
    > prędkościach dostępowych Iplusa jak i o Tobie.

    "Być może ktoś kto mieszka w centrum warszawy/krakowa/katowic czy innego
    dużego miasta ma jakieś tam transfery ale u mnie to nawet do GG się nie
    nadaje"
    Jakie znaczenie ma gdzie testuję iplusa, u mnie jest jak jest, przecież nie
    pojadę 'nad morze' po to żeby coś sciągać ale chcesz lokalicacje proszę
    bardzo : Jastrzębie Zdrój