eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakość RenaultRe: Jakość Renault
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mai
    l
    From: Marek <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakość Renault
    Date: Mon, 28 Apr 2014 10:23:29 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 57
    Message-ID: <ljl37u$jej$1@speranza.aioe.org>
    References: <ljjq52$9al$1@node2.news.atman.pl>
    Reply-To: marras.zg@gmail-kropka-pl
    NNTP-Posting-Host: K6wZ8CC9+F4W9y+tvJXC5w.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.4.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2531554
    [ ukryj nagłówki ]

    Pech do potegi, albo moze ... powinenes jako kierowca testowy pracowac?
    Osobiscie nie mam nic od renault, ale rodzina i znajomi jezdza i nie
    narzekaja.

    On 27.04.2014 22:43, Cavallino wrote:
    > Większość zna moje perypetie z nową Meganką kilka lat temu: 16 awarii w
    > ciągu 3 lat, w końcu musiałem ją sprzedać po 3,5 roku, mimo iż plany
    > były na przynajmniej 5 lat, bo comiesięczne koszty jej serwisowania po
    > gwarancji przekraczały wysokość raty leasingowej za nowe auto, więc nie
    > było sensu męczyć się starym.
    >
    > Oczywiście grupowi fanatycy francuszczyzny twierdzili, że miałem pecha,
    > bo jakość w tej firmie jest super itd.
    > No to powiedziałem "sprawdzam" i kupiłem nowego Dustera, przezornie
    > zabezpieczając się zakupem przedłużonej gwarancji do 5 lat.
    > No i powtórka z rozrywki - auto nawet fajne, ale Renault nie byłoby sobą
    > żeby czegoś nie skopało.
    > W tym przypadku skopali soft do starego przecież konstrukcyjnie silnika
    > 1.5 dCi, w rezultacie silnik nieprawidłowo pracuje gdy nie jest nagrzany.
    > Najpierw skakał sobie kangurkami przy ruszaniu na całkowicie zimnym
    > silniku, wymienili soft sterujący kompem wtrysku paliwa, pomogło.
    > Ale zaszkodziło na wolne obroty - teraz zdarza im się wibrować między
    > 650 a 750, co widać na obrotomierzu, a silnik wydaje dźwięki Stara
    > sprzed 40 lat, zamiast ciągłej równej pracy.
    > No to znowu serwis, ale ten jest chyba bezradny, auto stoi u nich trzeci
    > raz z tym samym problemem.
    > A teraz najlepsze.
    > Jako że po drugim razie się wkurzyłem i zażądałem zastępczego auta
    > porównywalnej wielkości i silniku, dostałem prawie identycznego Dustera,
    > nówkę salonową, przeznaczoną do jazd próbnych.
    > Przebieg 200 km niecałe.
    > I jak myślicie, ile przejeździł do pierwszej awarii?
    > Pewnie każdy zgadł, że niewiele, po kilkunastu km zapaliła się czerwona
    > lampka (o awarii - tzw. wielofukncyjna) wraz z lampką ESP.
    > Co wg mojej instrukcji oznacza, że powinienem auto zlawetować z
    > ekspresówki.
    > Jako że tego nie zrobiłem, tylko poobserwowałem co się dzieje a potem
    > spokojnie wróciłem do chaty, wyszło że coś nie gra w układzie ESP, bo
    > ta lampka zapala się regularnie gdy przekracza się 100-110 km/h, poniżej
    > nie dzieje się nic, powyżej jak z automatu - silnik zaczyna szarpać,
    > traci moc i zapala się lampka, która gaśnie gdy się zwolni i trochę
    > pojedzie z niższą prędkością.
    > Więc tak czy tak, na dłuższy wyjazd majówkowy ten egzemplarz się nie
    > nadaje - ciekawe jakiego crossovera zaproponują mi teraz i co się w nim
    > zepsuje.
    > I to by było na tyle jeśli chodzi o tą wspaniałą jakość Renault i mojego
    > rzekomego pecha z Megane.
    > To nie był żadne pech, tylko dziadowska firma produkująca zwykły szmelc.
    >
    > Było jednak kupić Sportage - może nie wjechałby w teren ze swoim
    > prześwitem, ale przynajmniej była szansa, że pojeździ 6 lat bez żadnej
    > awarii wymagającej natychmiastowego serwisu - tak jak to było w Ceedzie.


    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: