  • 1. Data: 2009-10-20 10:38:57
    Temat: Jakiś analizator stanów logicznych...
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś z grupowiczów mógłby polecić jakiś analizator stanów logicznych
    który można podłączyć do komputera (najlepiej USB, ew. RS232) do
    zrobienia samemu? Idealnie by było gdyby działał również pod Linuxem.
    Parametry: >=4 wejścia, do 1 MHz, współpraca z niższymi niż 5V
    napięciami. Na razie udało mi się odnaleźć starsze rozwiązania na porcie
    LPT.

    Dzięki i pozdrawiam.

    --
    Łukasz.

  • 2. Data: 2009-10-20 21:25:58
    Temat: Re: Jakiś analizator stanów logicznych...
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Łukasz Góralczyk pisze:

> [...]
    > Parametry: >=4 wejścia, do 1 MHz, współpraca z niższymi niż 5V
    > napięciami. Na razie udało mi się odnaleźć starsze rozwiązania na porcie

    http://elecena.pl/feed/full/23417
    http://www.uchobby.com/index.php/2008/09/09/avr-logi
    c-analyzer/

    A jak masz nieco większe potrzeby to np. taki:
    http://www.saleae.com/logic/features/

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 3. Data: 2009-10-21 08:54:33
    Od: Zuz Sulik <z...@g...com>

    On 20 Paź, 12:38, Łukasz Góralczyk <l...@g...com> wrote:
> [...]
    > Parametry: >=4 wejścia, do 1 MHz, współpraca z niższymi niż 5V
    > napięciami. Na razie udało mi się odnaleźć starsze rozwiązania na porcie

    Pod linux'a, przez rs'a, łatwe do zrobienia samemu:

    http://per.nitro.dk/logic_analyzer/logic_analyzer.ht
    ml

    Stachu