  • 21. Data: 2010-05-19 14:04:13
    Temat: Re: Jakim trzeba być ignorantem, żeby wjeżdżać w taaaką kałużę?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 19 May 2010 09:30:10 +0200, Nex@pl napisał(a):

    > Dlatego na powódź lepszy jest diesel :P

    Zależy gdzie ma wlot powietrza. U mnie jest przed nadkolem. jakieś 25-30cm
    wody jest już mocno ryzykowne.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 22. Data: 2010-05-19 19:13:23
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Piotr Czyż wrote:
    > http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,181214,iAId,10922

    Mysłowice koło giełdy samochodowej mają taki bardzo cisny i niski
    wiadukt kolejowy. Kto tam jechał to wie. Jak solidnie popada - pełno wody.

    I teraz:

    dzień 1: jadę, widze objazd w lewo. Objazd prowadzi w jeszcze wieksza
    kałużę, gubię tablicę rejestracyjną (ale znajdue dla równowagi inną :/).
    Po drodze mijam obrazek dwóch samochodów stojących w waskim wiadukcie.
    Jeden ma zakryte koła i własnie sciąga go laweta, drugi do poziomu
    klamek, pewno siłą rozpędu. Wracam, mijam obrazek osobówki która nie
    może jechać (sprzegło?) ale silnik jeszcze pracuje, woda do środka sie
    leje bo grubo powyżej progów, dym bulczocze za autkiem, kierownik z
    powazną miną przeciska się przez wodę.

    dzień 2: Na srodku jeziorka stoi dostawczak, obok kierownik chodzi, woda
    powyżej pasa. Widoczek odstraszający, osobówki zawracają. Objazd tym
    razem w prawo, poprawnie. Wracam, stoi osobówka z wodą powyżej kół a
    mokra kierowniczka obok nerwowo wytrzepuje wodę z komórki.

    dzień 3: Objazd dalej istnieje choć obydwa przejścia (wiadukt i "w
    prawo") przejezdne, prawie suche. W kałuzy w której zgubiłem tablicę
    rejstracyjną naliczyłem 4 ramki po rejestracjach ktyóre świadczą o
    kompletnym debilizimie osób wyznaczających tam objazd dnia pierwszego.

    Ciekawostka: zatrzymuje sie przy patrolu policji i mówie grzecznie ze
    znalazlem tablicę. Policja: to nie nasza sprawa. Jadę do swojego urzędu
    załatwić wtórnik i oddać znalezioną. Urzedasy: to nie nasza tablica,
    proszę zawieść do własciwego urzedu. I tak własnie jest jak się jest
    dobrym czlowiekiem. Mojej nikt nie znalazł, no ale to pare groszy na
    złomie zawsze. Zawiozłem i nikt dziekuje nie powiedział ... następmnym
    razem chyba po prostu to oleje.

  • 23. Data: 2010-05-19 19:14:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 May 2010 11:11:22 +0200, Mirek Ptak wrote:

    >Teraz wystarczy już sam Ford ;)

    Musi jeszcze pare lat uplynac, zanim Opel mnie przekona :-).
    Albo niech da 12 lat gwarancji na blachy.

    J.

  • 24. Data: 2010-05-19 20:22:25
    Temat: Re: Jakim trzeba być ignorantem, żeby wjeżdżać w taaakš kałużę?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F."

    > Musi jeszcze pare lat uplynac, zanim Opel mnie przekona :-).
    > Albo niech da 12 lat gwarancji na blachy.

    Wskaż zardzewiałą astrę II ;-)

  • 25. Data: 2010-05-19 22:05:36
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Piotr Czyż pisze:
    > Rozumiem, że poziom świadomości technicznej jest niski, ale przecież to
    > już jest pospolita głupota.
    >
    > http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,181214,iAId,10922
    >
    > Nie, ten samochód nie mógł stać tam wcześniej, bo na tym skrzyżowaniu nie
    > ma parkingu.

    maluch i citroen c15 jadą przez wodę, dopóki przednie reflektory mają na
    peryskopowej. Deawo LAnos przy takich zalweiskach nabiera wody w silnik.
    ToMasz

  • 26. Data: 2010-05-19 23:02:15
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    ToMasz wrote:

    > maluch i citroen c15 jadą przez wodę, dopóki przednie reflektory mają na
    > peryskopowej. Deawo LAnos przy takich zalweiskach nabiera wody w silnik.

    A duży fiat nawet głębiej, o ile miał unieruchomiony wentylator chłodnicy.
    Itd. i też bez związku. :-)

    --
    Bydlę

  • 27. Data: 2010-05-20 15:14:12
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > załatwić wtórnik i oddać znalezioną. Urzedasy: to nie nasza tablica,
    > proszę zawieść do własciwego urzedu. I tak własnie jest jak się jest

    Dziwne, moja zgubilem pare lat temu, ktos zaniosl na najblizszy komisariat i
    tam odebralem (sam dzwonilem i szukalem w kilku).

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 28. Data: 2010-05-20 21:24:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    kamil wrote:

    > Dziwne, moja zgubilem pare lat temu, ktos zaniosl na najblizszy
    > komisariat i tam odebralem (sam dzwonilem i szukalem w kilku).

    Pytalem patrolu. Kolesie byli strasznie zajęci wypełnianiem druczków
    więc ... może nie mieli czasu na pierdoły.