  • Data: 2011-01-11 21:37:36
    Temat: Re: Jakieś sensowniejsze doważanie kół
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Sty, 19:10, Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>
    wrote:

    > Dzi ki za namiar, do Piaseczna to jeszcze bym si poturla . A drogo taka
    > przyjemno ?
    >
    > S.

    Było to na stacji Shella a nie BP, na Ursynowie przy Puławskiej a nie
    w Piasecznie.
    Gość się zwinął :( {http://www.rejestrkrs.pl/autobalans-spolka-z-
    ograniczona-odpowiedzialnoscia-w-likwidacji,00001678
    31,1276729.html}

    Korzystałem kilka razy i nigdy nie żałowałem wydanych 60zł na
    doważanie.

    Pozdrawiam,
    Mariusz