  • Data: 2011-01-07 13:08:13
    Temat: Re: [DC] Jakieś sensowniejsze doważanie kół
    Od: "Grabosz" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gdzie najchętniej w okolicy Piastowa/Pruszkowa/SW Warszawy sensowniej
    doważą mi koła? Sensowniej w sensie sprawdzą same felgi, potem nałożą
    oponki jak bedzie źle to może względem samej felgi je przemieszczą, a
    potem całość wyważą już po założeniu na samochód? Może przy okazji
    geometrię obejrzą/poprawią? Albo chociaż stwierdzą co krzywe? Są jakieś
    machiny do kompleksowego rozwiązywania tego typu spraw i gdzie się do
    nich dostać?

    Nie jestem usatysfakcjonowany systemem nakładamy opony jak leci, kręcimy
    na kręciołku i nabijamy +/- ciężarki gdzie maszyna pokaże (a w środku ma
    zapisane, że błędów mniejszych niż ileś tam gram w ogóle nie pokazywać).
    Do ~100km/h ten system jest ok, ale powyżej w poprzednim aucie miałem
    dużo lepiej, a teraz mam niby nowe felgi i nowe oponki :/

    Z własnego kilku letniego doświadczenia mogę polecić poniższy zakład:
    http://www.rogujski.com.pl/

    Grabosz