  • 21. Data: 2012-05-20 14:27:42
    Temat: Re: Jakieś nowe trendy? Czym teraz czyścimy szkła obiektywu?
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Do czyszczenia optyki uzywam Baader Optical Wonder Cleaning Kit. Do
    kupienia w sklepach ze sprzetem astronomicznym za 39 zl.
    www.rothervalleyoptics.co.uk/baader-optical-wonder-c
    leaning-kit_d2701.html

    Skutecznie usuwa odciski palcow. Po wyschnieciu nie pozostawia sladow po
    sobie.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 22. Data: 2012-05-20 15:03:13
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-20 12:27:42 +0000, astro
    <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> said:

    > Skutecznie usuwa odciski palcow. Po wyschnieciu nie pozostawia sladow po
    > sobie.

    16 funciaków + przesyłka. Znam tańsze, bezpieczne i zapewne nie mniej
    skuteczne metody. Np tetenalowski Graphic Arts Cleaner, do nabycia za
    ćwierć stówy, ale złotych, za litr płynu nadającego się do wielu
    zastosowań.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2012-05-20 15:25:37
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    JA wrote in <news:4fb8eb91@news.home.net.pl>
    > 16 funciaków + przesyłka.

    39zl.
    www.astrokrak.pl/akcesoria-czyszczace/821-zestaw-czy
    szczacy-baader.html

    > Np tetenalowski Graphic Arts Cleaner, do nabycia za
    > ćwierć stówy, ale złotych, za litr płynu

    Nie znalem, dziekuje.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 24. Data: 2012-05-20 15:28:16
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2012-05-20 15:25, astro pisze:
    > JA wrote in<news:4fb8eb91@news.home.net.pl>
    >
    > 39zl.
    > www.astrokrak.pl/akcesoria-czyszczace/821-zestaw-czy
    szczacy-baader.html

    > Nie znalem, dziekuje.

    Kup sobie metanol cz.d.a.
    PP

  • 25. Data: 2012-05-20 15:40:21
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-05-20 13:25:37 +0000, astro

    > 39zl.
    > www.astrokrak.pl/akcesoria-czyszczace/821-zestaw-czy
    szczacy-baader.html

    Nieładnie ;) najpierw podajesz linka do produktu w cenie zgoła innej.
    Więc założyłem, że to jest właśnie ta cena.