  • 41. Data: 2010-12-28 23:39:50
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin neoniusz

    > Ja mysle, ze mozna szmatami obwiazac, tez bedzie git!

    Szmaty lepiej nadają się do obwiązania nimi felgi. Co prawda z tej grupy
    dowiedziałem się, że bardziej kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej
    opony będzie obwiązanie felgi wężem ogrodowym, ale szmaty też się powinny
    nadać.

    Jeśli chodzi o ramkę sugerowałbym raczej pokleić ją plastrem lekarskim
    lub klejem z mąki.

    --
    ignorance is bliss

  • 42. Data: 2010-12-28 23:40:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Ewa

    > Bardzo dziękuję. Spróbuję.

    Klej z mąki tez się nada, a jest tańszy.

    --
    ignorance is bliss

  • 43. Data: 2010-12-29 00:46:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-28 15:01, Ewa pisze:
    > Czytam te rady odnośnie otrzymania za darmo nowej ramki
    > i nasuwa mi się pytanie z jakiego serwisu Państwo korzystają?

    Mi się nasuwa pytanie dokąd Ty jeździsz.
    Jeszcze mi się nie zdarzyło żeby ktoś ode mnie chciał pieniądze za ramkę.

    Może gdyby tak podjechać gdzieś gdzie nie jest się klientem i poprosić o
    ramkę z wymianą, to nie byłoby dziwne gdyby chcieli jakiś pieniądz
    przynajmniej za usługę jej wymiany.

    Natomiast tam gdzie kupiłaś samochód, tam z całą pewnością dostaniesz
    nową ramkę za darmo. A jeśli nie, to będzie bardzo dziwny serwis.

  • 44. Data: 2010-12-29 00:49:56
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-28 15:04, grin pisze:

    > Użytkownik "Ewa" <E...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak pęknięte to cyjanoakrylowy
    > W takich plastikach dodatkowo żelowy, np. LOCTITER 454
    > http://kleje.istore.pl/pl,product,1315417,loctite,45
    4,3g,blister.html

    Takich plastików z jakich się robi ramki to nie sklei dobrze, a szkoda
    będzie zgubić tablicę.
    Pomijając już opłacalność przedsięwzięcia - klej który proponujesz jest
    droższy niż ramka z dowolnym wybranym napisem na Allegro :)

  • 45. Data: 2010-12-29 00:55:52
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-28 21:33, Ewa pisze:

    > Bardzo dziękuję. Spróbuję.

    Przed próbą dowiedz się jeszcze w wydziale komunikacji ile Cię będzie
    kosztowało zgubienie tablicy, bo raczej nie warto.

    I takim brzydkim, poklejonym samochodem będziesz jeździć?
    Ludzie będą widzieć że samochód bity, pewnie powypadkowy.
    A o właścicielu to dopiero sobie pomyślą - że patenty na drucie robi
    żeby 2zł zaoszczędzić.

  • 46. Data: 2010-12-29 01:03:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 00:55:52 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Ludzie będą widzieć (...).
    > A o właścicielu to dopiero sobie pomyślą (...)

    No tak - co ludzie zobaczą, co ludzie pomyślą, to musi być Twój życiowy
    priorytet.
    A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką i zwisa jej,
    co ludzie...?

  • 47. Data: 2010-12-29 01:26:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-12-29 01:03, Ikselka pisze:

> [...]
    > priorytet.
    > A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką i zwisa jej,

    Ja tylko próbuję ją przekonać do niepopełnienia błędu.

    Bo raz że Ewa jednak ma ochotę uganiać się za ramką, bo klejenie jej
    będzie procesem droższym i wymagającym dużo więcej zachodu niż wymiana.

    Skleić to dobrze to będzie problem - polecane tu już kleje
    cyjanoakrylowe (czyli kropelka i inne takie super-gluty) to złe kleje do
    tego rodzaju plastiku. Kleją słabo (a powierzchnia klejenia pewnie
    będzie tam niewielka), potem to pęknie i tablica zgubiona.

    Są firmy które profesjonalnie robią takie rzeczy - trzeba szukać pod
    hasłem "spawanie plastiku", ale tam to jest jakaś mocno zaawansowana
    chemia i procesy klejenia na gorąco. Wtedy to trzyma jak przed klejeniem.

    Jak komuś zwisa co ludzie, to tym bardziej należy zrobić dwie dziurki w
    tablicy i przykręcić bezpośrednio tablicę bez żadnej ramki. Wtedy
    tablica nie dość że nigdy nie wypadnie, to jeszcze nie ukradną jej tak
    łatwo.

    W ogóle te ramki to jakiś chory pomysł. Tablice wymienia się raz na
    kilka lat, a ramka to twór taki jakby co najmniej każdego dnia po
    zaparkowaniu każdy zabierał te tablice do domu :)

  • 48. Data: 2010-12-29 01:57:31
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 01:26:44 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

> [...]
    > tablicy i przykręcić bezpośrednio tablicę bez żadnej ramki. Wtedy
    > tablica nie dość że nigdy nie wypadnie, to jeszcze nie ukradną jej tak

    Otóż to - całe lata jeździliśmy z tak umocowaną tablicą :-)

  • 49. Data: 2010-12-29 06:54:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No tak - co ludzie zobaczą, co ludzie pomyślą, to musi być Twój życiowy
    > priorytet.
    > A może Ewa po prostu nie ma ochoty uganiać się za głupią ramką
    > i zwisa jej, co ludzie...?

    Czy to jakiś przejaw solidarności między kobietami? :-)

  • 50. Data: 2010-12-29 07:59:23
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

> [...]
    > Albo raczej dawno nie korzystali?
    > W którym serwisie dają cokolwiek za darmo, albo przynajmniej

    Każdy autoryzowany serwis. W większości warsztatów również założą za
    darmo nową ramkę.

    Obudź się Ewa i nie cross postuj, pl.rec.dom nie ma nic wspólnego z
    Twoją ramką w samochodzie.