  • 51. Data: 2010-12-29 09:01:22
    Temat: Re: Jakiego kleju użyć?
    Od: "Ewa" <E...@...pl>

    > Obudź się Ewa i nie cross postuj, pl.rec.dom nie ma nic wspólnego z Twoją ramką w
    samochodzie.
    Z ramką samochodu nie, ale z klejem posiadającym odpowiednie właściwości tak.

    A tak w ogóle, to nie mogę wyjść z podziwu, że Wam się chce tyle pisać
    i to przeważnie obok tematu. Pewnie dlatego, że przy okazji, Waszym zdaniem,
    można komuś przykopać, "udowodnić", że jest głupszy, itd. Polacy to uwielbiają.

    Ja tylko pytałam o klej, a opisałam do czego chcę go użyć żeby w odpowiedzi otrzymać
    podpowiedź właściwego kleju do mojej sytuacji.
    I tyle.

    Prawdopodobnie przesadziłam z tym przewidywaną opłatą za taką ramkę
    w serwisie. Ale to po doświadczeniu z prościutkim kołpakiem, za którego
    chcieli 250 zł (za 1 sztukę). Tyle, że w przypadku kołpaka nie ma kwestii
    reklamy.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 52. Data: 2010-12-29 09:29:52
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 09:01:22 +0100, Ewa napisał(a):

> [...]
    > w serwisie. Ale to po doświadczeniu z prościutkim kołpakiem, za którego
    > chcieli 250 zł (za 1 sztukę). Tyle, że w przypadku kołpaka nie ma kwestii

    Kupiłaś Hondę Weroniko, to musi być Cię stać na jej utrzymanie. Najlepsze
    samochody kosztują!

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 53. Data: 2010-12-29 09:54:08
    Od: "Ewa" <E...@...pl>

    > Kupiłaś Hondę Weroniko, to musi być Cię stać na jej utrzymanie. Najlepsze
    > samochody kosztują!

    Nie kompromituj się brakiem rozeznania co do jakiego samochodu ile
    kosztuje. Przecież podobno jesteś fachowcem.

    EOT

    Ewa

  • 54. Data: 2010-12-29 09:56:50
    Od: medea <x...@p...fm>

    W dniu 2010-12-29 06:54, Pszemol pisze:

    > Czy to jakiś przejaw solidarności między kobietami? :-)

    Nie nie, ja się nie podpisuję. Też bym podjechała po nową.

    Też Ewa

  • 55. Data: 2010-12-29 10:11:59
    Od: "JoAsienka" <w...@p...oonet.pl>

    Pewnego ślicznego dnia medea dokonał/a produkcji posta :

    > Nie nie, ja się nie podpisuję. Też bym podjechała po nową.

    Zwłaszcza, że cynanopam kosztuje mniej więcej podobnie jak nowa ramka pod
    tablicę ;)

    JoAsienka **gg 1489928
    Człowiek staje się mądry z wiekiem.
    Niestety, najczęściej jest to wieko od trumny

  • 56. Data: 2010-12-29 10:30:24
    Od: Robson <r...@...pl>

    Nie pomyslales, ze dealer to jej kochanek/maz/ojciec/syn? ;)

  • 57. Data: 2010-12-29 11:38:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 29 Dec 2010 10:11:59 +0100, JoAsienka wrote:
    >Pewnego ślicznego dnia medea dokonał/a produkcji posta :

    >Zwłaszcza, że cynanopam kosztuje mniej więcej podobnie jak nowa ramka pod
    >tablicę ;)

    Dobry klej sie w domu przyda .. tylko ze on dlugo stac nie moze, a
    klejenie plastikow daje takie sobie rezultaty.

    J.

  • 58. Data: 2010-12-29 11:50:18
    Od: "jasiek" <j...@p...fm>

    . Co prawda z tej grupy
    > dowiedziałem się, że bardziej kreatywnym sposobem zastąpienia uszkodzonej
    > opony będzie obwiązanie felgi wężem ogrodowym,

    No mistrzostwo świata, :D

    pozdro

  • 59. Data: 2010-12-29 12:29:42
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-12-29 09:01:22 +0100, "Ewa" <E...@...pl> said:

    > Ja tylko pytałam o klej

    Ale ponieważ nie ty decydujesz o tym kto i jak odpowie, to dostałaś
    prawidłowe odpowiedzi, mimo że oczekiwałaś wskazania kleju, który nie
    istnieje.

    > , a opisałam do czego chcę go użyć żeby w odpowiedzi otrzymać
    > podpowiedź właściwego kleju do mojej sytuacji. I tyle.

    A dostałaś odpowiedź co powinnaś zrobić.
    Gdybyś to ty się znała na tym, to nie pytałabyś.
    To przecież oczywiste...

    > to po doświadczeniu z prościutkim kołpakiem, za którego
    > chcieli 250 zł (za 1 sztukę).

    Felga to nie kołpak.
    ;)

    --