eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)Re: Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot Partner)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot
    Partner)
    Date: Wed, 28 Apr 2010 07:07:03 -0500
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 20
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <hqkadf$op1$1@inews.gazeta.pl> <hqkgk0$i2h$1@inews.gazeta.pl>
    <h...@p...onet.pl> <hqktl5$75q$1@inews.gazeta.pl>
    <h...@p...onet.pl> <hqmkfs$fqq$1@inews.gazeta.pl>
    <h...@p...onet.pl> <hr6qcv$834$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-217-101-115.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1272456675 25111 76.217.101.115 (28 Apr 2010 12:11:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Apr 2010 12:11:15 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hr6qcv$834$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275902
    [ ukryj nagłówki ]

    "MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message
    news:hr6qcv$834$1@news.onet.pl...
    > Pszemol pisze:
    >> W mojej hondzie accord napięcie w instalacji nigdy nie sięga 14V.
    >> Oscyluje od 12,1-12,3V gdy alternator jest automatycznie odłączony
    >> do około 13,5V gdy alternator pracuje i ładuje akumulator.
    >
    > 12,8V ma aku nominalnie, na jalowym.

    Ale aku nie jest w aucie "na jałowym". Jak go nie ładują a auto jedzie
    to zapłon pobiera z niego prąd, zegary, elektronika... Więc nie ma 12,8V.

    > 13.5V nie jestes w stanie naladowac aku do pelna.

    Czasami widuję 13,9, ale powyżej 14 nie widziałem. Więc albo
    mój woltomierz wtykany do gniazdka zapalniczki przekłamuje
    o te kilkaset miliwoltów albo hondzie nie zależy na ładowaniu
    do pełna... W każdym razie alternator fluktuuje i nie ładuje aku
    cały czas: włącza się i wyłącza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: