-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jakie żywotne / "wolno-przepalające się" żarówki H4 ? (Peugeot
Partner)
Date: Wed, 28 Apr 2010 07:07:03 -0500
Organization: http://onet.pl
Lines: 20
Message-ID: <h...@p...onet.pl>
References: <hqkadf$op1$1@inews.gazeta.pl> <hqkgk0$i2h$1@inews.gazeta.pl>
<h...@p...onet.pl> <hqktl5$75q$1@inews.gazeta.pl>
<h...@p...onet.pl> <hqmkfs$fqq$1@inews.gazeta.pl>
<h...@p...onet.pl> <hr6qcv$834$1@news.onet.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
NNTP-Posting-Host: adsl-76-217-101-115.dsl.emhril.sbcglobal.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1272456675 25111 76.217.101.115 (28 Apr 2010 12:11:15 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Apr 2010 12:11:15 +0000 (UTC)
X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
In-Reply-To: <hr6qcv$834$1@news.onet.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275902
[ ukryj nagłówki ]"MarcinJM" <m...@i...pl> wrote in message
news:hr6qcv$834$1@news.onet.pl...
> Pszemol pisze:
>> W mojej hondzie accord napięcie w instalacji nigdy nie sięga 14V.
>> Oscyluje od 12,1-12,3V gdy alternator jest automatycznie odłączony
>> do około 13,5V gdy alternator pracuje i ładuje akumulator.
>
> 12,8V ma aku nominalnie, na jalowym.
Ale aku nie jest w aucie "na jałowym". Jak go nie ładują a auto jedzie
to zapłon pobiera z niego prąd, zegary, elektronika... Więc nie ma 12,8V.
> 13.5V nie jestes w stanie naladowac aku do pelna.
Czasami widuję 13,9, ale powyżej 14 nie widziałem. Więc albo
mój woltomierz wtykany do gniazdka zapalniczki przekłamuje
o te kilkaset miliwoltów albo hondzie nie zależy na ładowaniu
do pełna... W każdym razie alternator fluktuuje i nie ładuje aku
cały czas: włącza się i wyłącza.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-20 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-19 Kamerka sam. na tył
- 2024-12-20 Jak być bezpiecznym z Li-Ion?