eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie zużycie paliwa w VW Polo 1.2 przy różnych prędkościach? › Re: Jakie zużycie paliwa w VW Polo 1.2 przy różnych prędkościach?
  • Data: 2011-05-19 08:38:14
    Temat: Re: Jakie zużycie paliwa w VW Polo 1.2 przy różnych prędkościach?
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Posiadam VW Polo 1.2 60KM.

    Kurcze, ja rozumiem chęć oszczędzania, ale akurat w trasie
    to to autko chyba za dużo i tak nie pali?

    > Droga jest równa, płaska, bez wybojów.

    U nas chyba nie ma takich dróg ;-)))

    > Jeśli ktoś z Was ma inne auto o podobnej mocy i pojemności
    > co moje
    > Polo, również proszę o informację ile pali przy ww.
    > prędkościach.

    Kilka lat temu, jak moje auto było rozbite i warsztat robił
    je prawie 3 miesiące (!!!) to śmigałem szwagra clio. Też 1,2
    , 60 KM. W trzy osoby na trasie przy ok. 100-110 nie palił
    więcej jak 5-5,5, a raczej nie zwracałem uwagi na
    oszczędność :-). Myślę że przy jednej osobie byłoby jeszcze
    mniej, więc ile myślisz zaoszczędzić?