  • Data: 2009-05-14 18:58:37
    Temat: Re: Jakie to " klasyczne " :-(
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Vir pisze:

    > Jechałem lewym pasem przy ciągłej linii, która na moment jest przerwana
    > przy moim podjeździe. Wiem, że trzeba myśleć za innych. Wkurzyło mnie
    > tylko to, że o mały włos nie dostałbym po ryju za cudzą bezmyślność.
    > Wkurzyło mnie podwójnie, bo sam będąc motocyklistą po pierwsze: nigdy w
    > życiu nie wykonałbym takiego manewru, po drugie: przekraczając przepisy
    > (co mi się zdarza) nie mam pretensji do innych. Jak ktoś chce, to niech

    Cały czas nie łapiesz sedna: skręcając patrz też za siebie! Przepisy
    fajna rzecz (swoją szosą właściwie takiego rozglądania się wymagają przy
    manewrach) ale ktoś może je złamać i pośmiertne uznanie za niewinnego to
    słaba pociecha dla rodziny.

    A w tym konkretnym przypadku sytuacja nie byłaby taka jasna, kto
    konkretnie byłby uznany za winnego ewentualnego zdarzenia.

    Dobrze, że nie wyprzedzasz w takiej sytuacji, ale też przy skręcaniu
    zachowaj czujność także na to, co się dzieje z tyłu!